Direktlänk till inlägg 29 augusti 2008

hallå såå

Av Jenny - 29 augusti 2008 07:12

Hejje. idag är det fredag. Fast egentligenspelar den här fredagen lr helgen inte ngn roll för mig. För nu har jag varit hemma i en och enhalv vecka o jag dööör av rastlöshet ska jag tala om. o Jonas jobbar ändå hela helgen, jätte skoj.Frågade min syster om jag fick låna barnet liten stund lr om jag ska komma till tyresö men det kändes som om att hon gav mig dissen vi får väl se! Jag sitter här och funderar på om jag ska ta mig en promenad idag iaf bara o känna på vem vet de kan bli bättre idag.... ja det kan det faktiskt.. JAg har ingen bra dag idag så ni vet. Nere, uttråkad, veckan innan mens. Ja den är fan jobbig. För jag blir verkligen enhäxa veckan innanmens en häxa som behöver massa bekräftelse och uppmärksamhet o får jag inte det ja då jävlar får ni se på en gnällig häxa. haha. hur mycket jag än vet om att jag blir sån så kan jag inte rå för det. Jag försöker men sen kommer de där känslorna inne i en iaf. Jonas säger att han ska flytta hemifrån de veckorna hahaha stackars pojke. MEn han tror även att det är struntprat att man visst kan rå för de. men NEj man kan itne det. inte jag iaf. R det ingen annan som har de problemen.?? Jaja sånt är livet. Så vi får väl se hur mycket jag har att skriva idag då. Kanske helt enkelt ingenting. För jag är verkligen irreterad o allt det där. Och en sak till jag är suuugen på goodis mest choklad. Men den där MYTEN som alla säger att det bara är en myt om attman får finnar av choklad. Ja menför mig stämmer den iaf. Det kan varenda jävel tala om. hahaha.. oki jag ska vara lite gladare. Jag är ju trots allt söt ändå.. hehe. puss puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards