Alla inlägg under oktober 2008

Av Jenny - 31 oktober 2008 08:30

ja idag är det fredag o idag ska jag träffa min mamma.. Hon har tagit sig hit till sthlm igen o ska umgås med sina barn.. Men både jag o linda vet att hon kommer hit för att umgås med sitt barnbarn, marlon!!! Hade inte han funnits hade hon aldrigkommit så ofta hahaha.. men vi är glada för det vi får. Nu har jag vaknat upp här på soffan på dagis känns helt konstigt sova på jobbet. men men det funkar.. nu ska ja ggå. o jobba.. hahaha puss pyuss

Av Jenny - 30 oktober 2008 08:42

Ärligt här delar jag med mig av att jag är gravid.. haha ni kan väl låtsas vara lite paffa o säga grattis iaf. hahaha..

Kan ju tala om för er alla att  jag är tillbaka på jobbet.. tjurig som fan. shit alltså att man kan vara så här tjurig o grinig o utan tålamod bara för man är gravid. helt sjukt alltså!!!!! Men jag mår lite bättre spyr varje dag gör jag. men jag får i mig mat iaf... Fast buss kan ajg inte åka.. så jag åker med jonas till jobbet varje dag och är här kl sju på morron.. men jag börjar nio varje dag.. så jag lägger mig ner i våran soffa o sover ca en och en halv timma. haha jätte skönt!!! Så nu har jag vaknat o ska iväg o skälla på några barn. nejdå idag ska jag mysa med de o vara såååå snälll..

Ha en underbar dag. kram kram

Av Jenny - 27 oktober 2008 12:56

Alltså jag är så jävla tråkig men jag är inte kry än. Jag är sååå jävla dålig!!! Spyr o har mig. Ja jag är gravid. jippi jätte kul. ja det är säkert jätte skoj för gravida som kan glädjas o njuta. Men jag kan itne det. Tänk er själva.. jag har inte druckit kran vatten på snart sex veckor. för jag spyyr fattar ni. Jag är så jävla trtt på skiten. O nu tror ni säkert att ja men va bra då går du juinteupp. Men det är det som är grejjen jag går upp. jag blir fläskig!!! eftersom jag är så dålig o inte får i mig nåt så kan jag ju inte träna heller. o jag har inte tränat på elva veckor nu.. Elva jävla veckor. fy fan .. allt dallrar o är mjukt äckligt!!!!!!!! Ja jag ä gravid. men så här dålig ska man fan inte må. Sjukskriven titt som tätt fr jag inte får i mig nåt för jag bara kräks. ärligt. va fan .. såska det inte vara!!!! de säger att de kommer gå över så jag går o väntar på det där gå över. ja men det kommer säker snart...


Jag kommer tilbaka som glada jenny igen snart.. ha lite tålamod. men just för tillfället orkar jag inte nåt!!!!! O jag är hos mormor igen nu fr jag är så dålig. haha katastrof.. men vet ni.. jag är söt ändå.. puss på er

Av Jenny - 16 oktober 2008 12:23

ja jag vet att jag är så jävla tråkig just fr tillfället.men jag lovar det kommer ändra sig alldeles strax. Jag blir fan aldrig bättre. Fick åka in akut igen i tisdags så nu är jag hos mormor min igen. Stackars jonas får klara sig utan mig men de funkar...Jag återkommer när jagmår bättre. ni får klara er utan mig så llänge.. pus spuss

Av Jenny - 8 oktober 2008 10:43

Ja jag är i tyres nu. och harvarit här sen i söndags, riktigt skönt är det.. Bor hos mormor min o hon tar hand om mig. Jag får behålla maten nu iaf i morse va det tufft men nu mår jag bättre.. jeho. haha. Jag får träffa min syster varje dag det är mysigt. fast jag r nog inte världens roligaste att umgås med just nu men det är ändå skönt med sällskap.


OO vet ni.. jag har ju varit borta sen söndag självklart saknar jag min jonas. Men igår halv elva på kvällen så plinga det på drren hos mormor, Jonas stod där o såg så söt ut. han och fredrik kom och hälsa på oss och fick bullar o kakor... jag har inte mycket att skriva nu. men vi hörs sen ..kramk ram

Av Jenny - 5 oktober 2008 08:32

Ja idag är det söndag.. dagen började inte så jätte bra. men vi får hoppas att den blir bra ändå.. Vi ska strax åka iväg igen till västerås. Idag ska sofie tävla och jag tror fan hon vinner det här. Det trodde jonas oxå för hon visa sin mage för han. jävla sofie nu måst jag ju sätta igång oträna hahahahhaha..


Du va jätte fin tjejen o jag blev så glad att se dig!!


Jag ska packa nu för en vecka för jag ska ju tll tyresö efteråt o bo hos mormor en vecka, ja jag är ju sjukskriven en vecka till o jag vill inte vara hemma själv. Jonas jobbar o jag kommer ingenstans på dagarna o vi bor långt borta. Nej jag vill inte bo här men nu gör vi det. köpt lägenhet för dyra pengar så nu får vi väl stana ett litet tag iaf... MEN bromma liksom.. jag är från tyresö fatta. haha.. jaja hoppas eran dag blir bra idag då. Så syns vi kanske igen. MAn vet ju aldrig.. kram på er

Av Jenny - 4 oktober 2008 09:43

JA nu bär det av till västerås.. jag ska äntligen få träffa min fina sofie som jag inte set på länge!!! o bara helt enkelt ge henne en kram.. om hon int eär alldeles för kladdig av allt brunt hon ska smeta på sig.. haha. puss puss på er oha en bra dag

Av Jenny - 3 oktober 2008 22:10

Ja idag har jag mått himla dåligt igen. men jag har klarat av dagen galant.. Jag fick min dejt med jonte myra. den höll på att sluta i katastrof för jag eftersom jag mår lite dåligt. orkade inte ha massa tajta byxor på mig. utan gjorde mig fin ändå på mitt sätt. men det dög tydligen inte för jonas som ville ha mig snyggare. så jag fick ett utbrott inne istan. men det löste sig till slut och han bad om förlåtelse o sa att jag alltid är fin!! mmm visst!!! jaja men iaf.. Vi gick runt lite i stan o vet ni en sak. jag fick ju mina fina replay stövlar istället för att få en jacka. men fan han är givmild denna månad så jag fick mig en jacka oxå. En sån jävla snygg jacka från gstar.. inte sån där kort jag titta på från början utan en lång. men jätte fin.. TAck min fina Jonas!! Vi gick och såg på bio. vi titta på patrik 1,5 hahahahah den va grym den ska ni se. men man behöer inte se den på bio.. Men se den behöver man. haha JAg kolla typ bort i de romantiska scenerna men inte jonas inte.. hm. hehe..


Nu ligger vi här i soffan o jag vill bar agå o lägga mig men tänkte säga hej hej till er mina läsare.. Jessica du undrar va jag tävlar i. hahaha ja jag skulle vilja tävla men jag ska inte det tyvärr. det är bodyfitness sm i västerås.. Jag själv har inte tränat på sju veckor nu när jag varit dålig. så jag är slapp o inte alls i tävlings form. men det kommer ngn gång d me.. jeho. Men min vän sofie ska tävla o jag tror hon kommer gå långt.. o du jessica hoppas kakorna smakar.. kram kram

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards