Alla inlägg under november 2008

Av Jenny - 25 november 2008 12:05

Hejje nu är det tisdag o jag bor ju som sagt hos mormor denna vecka..

Jonas o fyra andra killar blev bjudna av den där kompisen grymt. ingen som vill bjuda mig ngnstans. haha..


De åkte iaf till lissabon o ska  kolla ngn fotbolls match imorn.. hallå är det mycket snygga tjejer där... hahahahaha.. Jag är snyggast ändå. Igår va jag med min systerson han är ju såå gullig.. nu vill jag itne skriva mer för jag har rast o jag ska slappa i soffan puss på er

Av Jenny - 24 november 2008 06:59

Ja men visst!! Usch säger jag. idag börjar jag oxå en timma tidigare fast det  ska bli skoj för vi ska på teater med barnen.. o d gillar jag..


Idag åker jonas iväg med en vän.. hans vän ringde o sa.. har du pass.. jonas: ja.. vän: ta ledigt de här dagarna.. Jonas: vad ska vi göra Vän: vi ska åka iväg mer får du veta senar.


FAn tänk om ngn skulle göra så motm ig. fan va skoj.. De ska åka utomlands ngnstans .. o jonas ska bli bjuden. fan va skoj för han.. Jag tror de ska till barcelona o kolla fotboll.. grymt sägerjag bara..  jag ska iaf bo hos mormor i tyresö den här veckan eftersom jag hatar att vara ensam här i den här lägenheten.. jo den r jätte fin. men som sagt jag trivs inte!! Så får jag träffa min familj lite oxå.. o marlon jeho.. så nu kanske vi inte syns på en vecka.. kram på er

Av Jenny - 23 november 2008 15:01

Ja jag har fan skit tråkigt. Jonas va tvungen att åka iväg på nå jobb idag ändå.. Men ikväll ska vi ut o äta. . men fan nu har jag suttit i den här soffan två dagar i rad .. jag är så less!!!!!

Av Jenny - 23 november 2008 08:34

Igår klagade jag lite på jonas att jag alltid får vara själv. för det enda han bryr sig om är att jobba o träna... ja jag är gravid. Men så sa han så himla gulligt. Men imorn har jag tagit ledigt så jag tänkte att vi skulle ha en dag du o jag..

Jag blev glad men jag tänkte det måste finnas en baktanke till att han tagit ledigt hela dagen. O så ska han ju åka bort imorn i nästan en vecka.. Sen kom det.. HAn sa.. jag tänkte rondera(ett litet extra jobb) och träna imorn.!!! JAg visste det. Han tog ledigt från jouren för att kunna hinna med de sakerna innan han åker imorn.. O jag som trodde han gjorde nåt gulligt för mig.. men icke sa nicke.. jaja jag får väl vara glad ändå.. JAg får ju vara själv en vecka. tänkte bosätta mig i tyresö då faktiskt. Så då min familj då kmmer jag.. jeho. kram kram

Av Jenny - 22 november 2008 22:02

Är han inte alldeles för söt när han leker i snön för första gången.. min syster son det!! Synd bara att ni bor för lång borta syster yster!!! Vi syns nästa vecka. kramis

Av Jenny - 22 november 2008 13:28

Ville bara säga en sak..nu pratar ja gmed hon Emily igen o det är fan sant. Hon ger mig massa positiv energi.. Det är såna människor man ska ha omkring sig!!!! Fast hon o jag träffas inte ofta alls. nästan aldrig. o vi har inte känt varandra länge.. men hon är fan bra!! TAck ska du ha!!!


Idag har Jonas lovat bort sig som vanligt. han ska alltid vara så duktig o snäll mot människor.. Men men jag får väl sitta här o vänta tills det blir min tur. hungrig är jag iaf. puss på er alla glada

kan man annat än att bara le?!
Av Jenny - 22 november 2008 09:59

Ja idag är det fasiken lördag. EN härlig lördag oxå för det är fullt med snö ute. guud så mysigt. Men fan. mina vinter skor ett par fina svarta canada. Har stått ute på balkongen tyvärr så de är liksom frusna som isbitar hahahahahahaha ärligt det går inte att rubba skaften för de är så hårda. katastrof. Jonas kommer bli lite arg för han sa åt mig för en vecka sen att ta in skorna. ojda!!!!


Jaja nog om det.. igår va ju min Maija här med sin Stella  vi skulle äta massa godis o glass. Men efter min kebab rulle så va jg inte sugen på nåt annat sen så jag va lite tråkig med ätandet. Men jag hoppas jag va rolig att prata med. jeho.. JAg sätter upp en bild på runda Stella .. mamman ville inte vara med tyvärr. Alltså stella är så söt. men ojoj vilka valkar hon har .. men det ska tydligen vara charmigt.. är det så Maija...hehe.


Jonas har ju jouren den här veckan så jag vet itne va det blir av mig idag. Kanske gör jag några besök hos vänner lr så sitter jag här i min ensam het o svullar det jag skulle svullat igår!!! mm smaskens..  Jaja nog nu.. Just det imorn ska jag fixa mina naglar igen. de dog ju när jag låg inne på sjukan o så.  men imorn ska de bli heta igen.. Puss puss på er alla glada. ut o hoppa i snön nu

Av Jenny - 21 november 2008 17:25

Nu är det hemma kväll för mig som gäller med glass, Maija och Stella!!

hoppas ni andra får en underbar kväll ni me. så hörs vi en annan dag.. kram kram

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards