Alla inlägg under januari 2009

Av Jenny - 31 januari 2009 22:43

Ni som är eller har varit gravida. fy fan . fy fan fyfan. tänk er en dag med bara stående och gående. tänk er hur fan benen och fötterna känns och ännu värre ser ut. hahaha alltså t o m anklarna ser ut som jävla stockar. jag har två stockar till ben som är lika stora upptill som nertill fy fan. och det sticker i de. Nej nu måste jag lägga upp de i högläge o få ner svullnaden man ser ju inte riktigt klok ut haha..

Av Jenny - 31 januari 2009 22:36

Ja vi va ju som sagt där på gymet i fem timmar. Sen fick vi ett samtal och en önskan att vi skulle vara barnvakt.. oki klart vi kan.. det är ju åt min Marlon. ja vi hade jävligt mycket att göra.. haha jävligt mycket nu i efterhand.. hehe.. Men vi åkte o hämta gullebarnet.. Självklart grät han i början när han såg Jonas men det blev bättre sen. Vi har haft en rolig kväll med Marlon. Vi har ju fixat o donat i lägenheten inför visningen imorn. o jag kan ju påpeka att vi INTE är helt klara än. Men damsuga o så får vi göra imorn när ungen är vaken..


Vi har ätit köttbullar o makaroner.. SEn har haha jonas och Marlon suttit och myst i soffan o tittat på teletubbies.. de va jätte söta ihop. Marlon och jag har busat o hoppat i sängen. han får nog inte göra det hemma. men fasiken han är ju hos moster nu.  Jag hade tänkt oxå att hanskulle hjälpa mig att vika o städa lite. men det va inte han ett dugg sugen på. Nej han skulle kasta alla våra saker på golvet o skratta istället. Men han är ju så söt.. 


sen hitta han min cykel hjälm o ni som känner han vet att han tycker om att ha hjälmen på sig. Så den satte han på sig, hitta ett stort skohorn som han satte mellan bena.. o börja hoppa. hahaha såg skoj ut.. 


Men nu sover han så sött i våran stooora säng.. och vi håller fortfarande på i lägenheten.. Men det är faktiskt inte mycket kvar nu. bara ta upp saker på vinden och damsuga o skura golven. jeho. det kommer bli fin fint..  puss på er alla glada..


Bilder på marlon med följer.. en på han med en napp han fått av jonas i julklapp. haha..

sen en när han har hjälmen på sig

Av Jenny - 31 januari 2009 22:31

Fy fasiken va trött o slut jag är just för tillfället.. Vi stod på gymet o dema våra grejjer i fem timmar.. många som va intresserade. ja de är ju klart det smakar ju hur bra som helst alltihop.. Haha tanterna i centrumet kom o smaka sig lite protein drinkar sen trodde de att de kunde springa maratonlopp.. Ja de fick väl tro det då.. De va ju så söta.!!Jonas va jätte duktig när han stod där.. första gången han gör nåt med proteinkungen själv utan alla andra liksom.. Han va nog lite nervös för han började lukta lite svett. hehe..


Idag gjorde vi ju bara reklam för våra produkter och inte våran firma, sida.. eftersom vi ville få igång försäljningen av våra produkter på gymet.. Och jag tror fan det kommer öka nu!! Bra att ha en sån där dag. 

Av Jenny - 31 januari 2009 09:14

Jepp idag är det mamma Lisas födelse dag.. hurra hurra hurra. Grattis min mamma

Av Jenny - 31 januari 2009 07:44

Ja idag är det öppet hus på gymet fitnes club. Vi ska stå där o göra reklam för vårat protein.. Skoj.. Därför vi är uppe med tuppen en lördag.. Jonas. ja han skulle upp kl sju.. klockan är snart åtta o han sover fortf.. ni killar är bara för roliga ibland... NEj nu ska jag göra god frukost åt oss. mmm smaskens..

puss på er alla glada ha en alldeles underbar dag idag.

Av Jenny - 30 januari 2009 23:31

Ja nu är jag ju här igen..Fy fan va vi har stått i ska jag tala om. jag har fixat garderoben, och hela jävla badrummet. fy bubblan. imorn har jag sovrummet kvar.. jonas han har fixat hela köket med skåpluckor o spis ja allting jag är så stolt över han!! Han är verkligen duktig.. han är faktisk en kille som hjälper till hemma. Fan jag har nog inte tagit disken en enda gång sen ajg blev gravid.. eftersom jagmår illa.. men han tar den varje dag. oki lite gnäll hör man. hehe. men fan vem hade inte gnällt o få diska undan ngn annan varje dag. ja vi har diskmaskin men ändå!! JAg är iaf stolt!!


Jag låg här i sängen o titta på lite bilder alltså ni ska få se en före o efter bild på mig. Före bilden, jag va gravid men visste inte om det. sen efter bilden då är jag fan gravid. Men ser ni skillnaden. FAn jag saknar mig kropp. Idag när jag höll på med mina kläder.. jag blev lite lessen för det kommer ta ett tag innan jag kommer i mina kläder igen.. ooo jag längtar.. Jag ska köra sten hårt när jag väl får o kan.. jeho jag längtar..


Haha jag ska sova nu är dunder trött. just det min syster med familj har kommit hem nuu jippi.. de ser jag på söndag.. 



Va fan jag får inte den bilden som ska vara först,, först.. jaja men då ser ni en efter bild och en före bild.. men som sagt kolla skillnaden.. nu är jag lite större.. haha

Av Jenny - 30 januari 2009 15:30

Alltså fy fan va tråkigt jag har.. Egentligen har jag massa att fixa med men det är verkligen så tråkigt att fixa o dona själv. Det är verkligen det. usch va tråkigt det är.. usch. fan jag vill gå o jobba kan ni förstå det. JOBBA!! Jag kommer inte klara av att sitta här i flera månader till utan att hitta på nåt. jag döör rent ut sagt. döör.!!!!! Sen säger ni killar att vi tjejer är jobbiga när vi är gravida o att ni ska kunna göra era saker. NEJ ni ska jobba träna sen vara med eran tjej om hon inte kan göra saker själv utan bil.. Då ska ni roa henne o hitta på saker med henne. inte bara på egen hand förstår ni.För tro mig.. man är inte ensam om att vilja skaffa barn man är TVÅ!!! Och ja.. då ska ni vara där under tiden det är jobbit oxå.. De flesta killarna tror att det är så jävla roligt att sitta hemma o inte kunna göra nåt.. men de sörni r det inte. det är så jävla tråkigt att man får panik..!!!!


Jag är en tjej med mycket enerig. Jag tränar nästan varje dag för att kunna ta det lugnt sen.. inte för att bli het för det brukade jag ändå vara hehe.. Sen älskar jag att jobba. hitta på saker. promenera.. men tänk er att allt det där som jag älskar o som är jag, tas bort. du får inte göra nåt utav det.. För då får du så ont att du inte ens kan stödja dig på ena benet!!! Då måste man typ sitta. o tänk er en stor jävla mage som är i vägen då.. jävligt i vägen.. Sen kommer ni o säger. men jag måste göra det, men det måste jag göra o det . för annars funkar inte jag.. VAdå ska jag behöva sitta hemma bara för DU är gravid.. Eh ja. för man kan göra saker tillsammans .. Det är nio månader det handlar om som båda behöver offra sig.. inte bara den feta tjuriga, hormonfyllda tjejen.. Förstår ni!!!?? m


Annars mår jag väl bra idag hehe. jag saknar jonas lite idag faktiskt.. men tyst säg inte det till han..Snart kommer han hem med min burk fanta. mmm så gott.

Av Jenny - 30 januari 2009 13:21

Min dag. jag har suttit här i soffan ett tag... sen satt jag här ett litet tag till... sen.. gick jag in o la mig en stund i sängen.. låg där ett tag til. nu sitter jag i soffan igen o ätar tonfisk sallad. skoj va..

Nej jag ska ta itu med garderoben efter jag ätit. lyssna lite nice musik dansa lite framför spegeln så både mage o tuttar guppar jeho. hahaha. 


Fan vi har visning på söndag tänk om ngn vill ha lägenheten .. vart fan ska vi ta vägen då. hahahah ja vi har inte kommit så långt.. kan ni förstå det. fasiken.. nej då det ordnar sig alltid på nåt sätt.. Vi bosätter väl oss hos mormor.. hehe. hon kommer bli galen.. Nej nu är jag tråkig vi hörs en annan gång

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards