Alla inlägg under april 2009

NU

Av Jenny - 30 april 2009 18:54

Ska jag visa mig hur jag ser ut. Jag mår hemskt över det. Vill ju inte ens gå där det finns människor fö r jag mår dåligt över det.


Så nu ska ni få lite för och efter bilder.. För bilderna ska bli verkliga igen.. tro mig!! Det kanske tar sin lilla tid att komma dit. men dit ska jag!!! För det jag hade då har jag kämpat för.. Och det ska jag inte sluta med.. puss

Av Jenny - 30 april 2009 15:25

Han kan om han vill ska jag tala om för er. Idag när jag tagit den där promenaden så blev jag helt knäckt för det kändes så som det gjorde. Jonas försökte trösta mig men det va lite svårt. Men när vi kom hem.. då hade Jonas förberett en present till mig.. Vi firar två år imorn oxå. Så det va en årsdag present och en mamma present..


Ett jätte fint och vackert brev han skrivit ihop alldeles själv.. det va så fint skrivet att jag börja gråta. SEn presenten. den va alldeles underbar.  Han fick t o m med min syster i presenten så hon får oxå.. Han är alldeles för underbar!! TAckar min jonas!! han gillar inte att jag skriver om han här. men jag blev så lycklig av bara brevet så jag ville berätta vidare!!! 


Kram kram

Av Jenny - 30 april 2009 15:21

Va trött jag är. jag är så jävla trött. Nu börjar min energi ta lite slut.. Jag har den kvar fortf.. men jag är så trött.. Jag får sova lite på nätterna.. men hallå jag kan inte sova på dagarna bara för Melvin gör det. Vi har ju massa på gång ju. Jonas är ju pappa ledig denna vecka då kan man inte ligga hemma och sova..


Idag har jag varit hos frisören och gjort mig lite fin. Jonas tog en två timmars promenad med Melvin. Sen fick jonas gå o träna.. då tog jag en promenad.. 


Men vet ni. jag blev lessen. Kände mig så jävla äcklig och ful o fet. Det kändes jätte obekvämt att gå med barnvagn. nej jag blev lessen på riktigt. Men att det känns obekvämt kommer ändra sig om några dagar tror jag. Men att gå bland massa människor kommer jag iaf vänta med tills jag blivit lite smalare. jag mår skit för jag ser ut så här.. ja det gör jag o låt mig göra det i fred!!! 


Men iaf. vi va till barnmorskan idag igen. Kan ni tänka er våran Melvin växer.. oo va skönt men han ska fortf äta va tredje timma tills han gått upp lite mer..

 

Av Jenny - 30 april 2009 07:35

ser mitt hemska hår ut nu.. (bild nedan). Men kl nio har jag tid hos min frisörska.. hon är grym ska jag tala om.. Hon vet exakt va hon gör .. hopppas vi . även denna gång.. hehe.. Det va ju ett tag sen jag va hos frisören nu eftersom jag haft så ont så jag knappt kunnat sitta när jag va gravid..


Jag ser verkligen hemsk ut.. men guuud så skönt o fixa det nu.. Jag är uppe med tuppen. fick väcka Melvin så han fick suga lite tutte.. Nu ska jag fixa mig själv.. Fan det är svårt att planera när man har en liten.. Så fort man ska ngnstans. jadå ska han äta eller så ska han byta blöja.. 


vi hörs sen. hoppas på lite finare resultat med mitt hår.. puss på er alla glada

Av Jenny - 29 april 2009 21:59

tala om att nu ska jag och min fina familj mysa framför en bra film o lite gott godis.. hoppas ni får en lika underbar kväll som jag.

Imorn ska jag fixa mitt hår iaf.. jeho. jonas ska ta Melvin så länge.. han får väl försöka amma han om det behövs. hehe. nej då.. det är tur man har bröst pumpen.. 


puss på er

Av Jenny - 29 april 2009 19:54

Ville bara säga att jag älskar dig min syster.. o oavsett vad så finns jag här för dig!!! haha lite smör. jag vill ha barnvakt sen ju.. nej men det är sant.. Det vet du!!! puss puss

Av Jenny - 29 april 2009 12:24

Ska lägga upp lite bilder sen på hur jag såg ut de sista dagarna.. men jag ska bara få rumpan ur o ta fram de ur kameran.. Sen ska vi se på före o efter bilder.. Men nu är min mage så mjuk så det känns som allt rör sig där inne när jag ska vända sida lr bilen svänger. hhaha det är faktiskt sant..


Som jonas sa alldeles nu.. men nu har magen sjunkit lite.. nu ser du bara lite lönnfet ut.. visst är han charmig min kille....  haha... Just det jag skulle inte fastna här..

Av Jenny - 29 april 2009 12:20

Jag tog mig faktiskt en timmas vila.. Jonas kom hem så jag vakna upp.. men lillen ja han sover fortf.. Som han är just för tillfället. Sover hela dagarna.. får typ väcka upp han för att han ska få äta. Kvällarna då är han vaken o vill äta mycket.. typ varannan timma. Nätterna ja då sover han faktiskt hela tiden förutom va tredje timma när han ska äta.. Så än så länge är han hur go o lugn som helst..


Men jag väntar bara.. för jag tror det nog blir värre.. o är han som sin mamma.. ja då kommer vi få det jobbit här hemma haha.. Men tur att jag är hans mamma då.. för om det är ngn som kan trötta ut ungar.. ja då är det Jenny Olsson "miss damp".


Nu har jag iaf städat lite granna.. ska hänga tvätt o så... får ju inte göra stora saker som damsuga o så.. Men det är ändå jonas jobb.. Nej nu får jag inte fastna här.. ville bara säga hej liksom.. som ni märker har jag börjat kommat tillbaka till rikiga jenny igen. Glad, grinig. o med massa energi.... puss puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards