Direktlänk till inlägg 17 augusti 2009

Vilken jävla pers

Av Jenny - 17 augusti 2009 07:45

mm säger jag bara. Igår blev ju min modra sjuk!!! Vi gick och la oss o sov. Sen kl 0145 i natt så vakna jag av att det är ngn bakom mig som hulkar.. Ja då är det Marlon som ligger i sängen och spyr.. fyyy fan tänkte jag. men jag tog det. Men han blev ju såklart lessen o sen blev Melvin lessen oxå. Så jag skreek MAMMMA!! det va ju spya i hela hela sängen odågorna va ledsna!!


Mamman kom o tog hand om Marlon, jag la Melvin i resesängen o han somnade omdirekt. Så jag tog hand om sängkläderna o bytte o vädrade.. haha ja i har haft en livlig natt!!


Nu vet vi ju varför Melvin va osmhan va igår. Skrek o spydde .. han va oxå sjuk!! Det värsta med han är att han alltid spyr.. Men han brukar inte vara ledsen!! Nu är han glad o pigg o Melvin har spytt hela natten!! Oooo min stackars Marlon.. Nu sitter jag och väntar på min del av kakan. Typiskt nu när jag skulle fått träna o allting.. Alltid ska jag drabbas!!


Nu ska jag berätta VARFÖR vi blev sjuka!!! Jo för i fredags va vi på barnsjukhuset i östra!! varför kommer sen med tågresan!! Det va en turkisk familj där med sin dotter. De satt i barn hörnan. Men hon ville ut till oss hela tiden o sprang ut.. DEt tog ett litet tag sen kom de o tog henne. MEN efter ca en timma sa mamman.. hon har maginfluensa!!!  Men i deras jävla rumpor. Därför de skulle sitta i barnhörnan för att INTE vara bland alla andra. Men de kunde inte ta hand om ungjäveln!!


Så nu sitter vi här i hising kärra med maginfluensa!! JAg blir lite lessen i ögat o se Melvin sjuk för han förstår ju absolut inte nåt!!!  Oj nu kom det massa massa spy i soffan. hehe marlon är så duktig o vill torka upp oxå..oo va söt han är!!


Jag ska ta min morron promenad jag SKITER i om det regnar för jag ska passa på INNAN jag får skiten.. för det är väl bara en tidsfråga nu.

 
 
catta

catta

17 augusti 2009 08:56

hoppas ni klarar er...

tur ja uinte följde med, får ja magsjuka måste ja läggas in på akuten med droppö. ehehehe

här regnar de med. ja e sååå slut. rehab börjar o ja pallar ej...

visste du de var i kärra ja skulle börjat spela handboll om ja flyttade. hade kontrkat mm om att byta men ändrade mig i sista stund. lite sjukt va... så där jhar ja varit en hel del!

pöös på diug

http://www.diabetesochtraning.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards