Direktlänk till inlägg 29 augusti 2009

formcheck

Av Jenny - 29 augusti 2009 09:22

Ja nu kommer de ocharmiga bilderna igen på mig.. Nu har jag ju mensen oxå o känner mig svullen..vet inte om det händer nå mer nu på kroppen. Alla säger. men jenny det har bara gått 4 månader.. Jenny det kommer bara rinna av sen..


Jaja vi får se.. jag försöker göra mitt bästa iaf. Det värsta är att jag jämt är så jävla sugen på godis. försöker verkligen hålla mig men svårt är det....

Sen att magmusklerna inte gått ihop helt är inte heller så jävla snyggt man blir liksom så bred över magen.. JAg som annars brukar ha en rätt smal midja.. hm

 
 
TEss

TEss

29 augusti 2009 12:16

Jenny gumman! Du har gjort fina framsteg. Kolla på bilderna du senast la ut. Det är en stor skillnad. Jag ser till och med konturer av magmuskler =) Vi hörs av om träning imorgon. Ha en trevlig dag. Du är jätteduktig som redan har varit ute på en promenad.. !! KRAM

http://www.metrobloggen.se/tsky

 
din syster

din syster

29 augusti 2009 17:43

Jenny, det är faktiskt jättestor skillnad. 4 månader? Du har väl bara hållit på i 3 månader? Du är så duktig!

http://www.metrobloggen.se/linda135

 
Ingen bild

jag själv

30 augusti 2009 00:04

tack så jätte mycket.. det värmer när ni säger så.. men som ni själva vet.. så bryr man sig om va man själv tycker..
O du min sötaste syster.. nej jag har ju bara hållt på i två månader.. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards