Direktlänk till inlägg 26 september 2009

Herregud vilken lång

Av Jenny - 26 september 2009 22:42

dag det blev då! Jag gjorde mig så snygg jag kunde.. hade jag haft mer tid hade jag t o m kunnat sett respektabel ut.. mohaha! Men iaf. Jag skulle ju ta buss o tunnelbana in till stan för att träffa upp våra underbara vänner Jessica och Erik med deras Alice! Men jonas ringde o sa. Gör dig klar för om tre minuter kommer Danne och Kurre o hämtar upp dig!


haha han hade träffat på de på vägen från ett bajsstopp o de skulle in till stan så de kom o hämta mig och Melvin så vi kunde följa med in till stan. SKÖNT säger jag bara för jag hade itne så stor lust att åka buss o skit! Men in åkte vi i af. Luncha gjorde vi på wokhouse... hur jävla gott som helst.


Efter lunchen stack de båda två o jag träffade upp J och E för lite shopping. De shoppa hur mcyekt som helst till lillan.. hm jag hade nog handlat till mig själv. ahaha eller va tror du jessica.. haha.. Sen satte vi oss o fikade lite grann. Jonas ringde o tyckte jag kunde köpa mig nåt fint. O som den skofanatiker jag är så ville jag självklart ha ett par skor..


JAg ville ha ett par nya nike.. mmm jag gillar nike haha. Sköna, fina, behändiga. Så jag och Melvin stegade in på footlooker i gallerian för att kika lite på skorna de hade där. Jag hittade hur mycket som helst... så jag kanske åker in imorn o handlar ett par tilll hehe.. Melvin han gillade affären.. första gången för hanv a det oxå. Det enda hangjorde där inne va att skratta. Jag vete fan va hanskratta åt. kanske va det min ansiktsmin när jag såg alla skor eller så va det åt en kille som va kanske 30 år och hade skostorlek 37,5. Jag vet inte men nåt av de två va det iaf!!


Jag hittade mig mina skor, gick och betala sen va jag glad för dagen. Paret och Alice tyckte de borde åka till hotellet.. barn plus stan är ju inte den bästa kombinationen. Så jag fortsatte min shopping själv. Men det bidde inge mer. JAg stegade mot tunnelbanan istället o började åka hemåt!


När vi äntligen kom hem kan jag ju säga så här. Utelåsta.... mm jonas har jouren o han tog med sig våra hemmanycklar.. jouren .. ja han hade massa jobb.. Så jag och MElvin fick sitta här utanför o vänta .. Så många bilder o videofilmer blev det haha.. MEn iaf nu är vi hemma..


Jonas åkte precis iväg igen på ett jobb. men vi har hunnit mysa lite . Melvin sover så sött..


Nu svamlar jag igen.. så där som bara jag kan göra.. Men en bild på mina fina nike ska ni få iaf!!


Imorn är det söndag då blir det visning.. städat. hahahahahhaha va tror ni.. nej det har vi inte. så vi tar väl det imorn.. sist ja då duscha jag en kvart innan visningen började.. Men imorn blir det fettpromenad, städning, och kanske träning.. mm det ni..

puss på er


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards