Alla inlägg under oktober 2009

Av Jenny - 31 oktober 2009 16:50

då har vi lämnat över våran odåga hos min syster!! usch han ska sova över där, det känns lite läskigt. För det är första gången han ska sova där utan att ha mormor i närheten. MEn ja linda jag vet att du grejjar det. Men du tyckte det va läskigt att lämna Marlon, som ändå är 2 år!!


Men vi ska ha en myskväll idag jag och Jonas,  vi ska ut och äta med Danne och Kurre så det blir säkert hur skoj som helst. Imorn innan vi åker och hämtar upp våran MElvin så ska vi ta oss en varsin träning!! Såå skönt att äntligen få träna. Jag känner mig bättre iaf känner mig inte sjuk längre.


Nä nu ska jag vila lite innan vi ska dra.. puss på er

Av Jenny - 31 oktober 2009 11:11

Ja då är vi alla i våra egna världar. Jag bad Jonas att lägga Melvin för hans andra power nap för dagen. O som jag sagt tidigare jag tycker Jonas ska få hitta på egna sätt att få sin son att somna. Jag stod i duschen och hörde gallskrik. Konstigt sa jag.. för  att hanskriker inte så där med mig.. Sen blev tyst så jag gick in i sovrummet när jag va klar och hittade det här

  De hade somnat så!! Hahaha ja tur att man är påhittig.


Sen Marlon han börjar bli som en stor pojke nu, ni vet de som aldrig hittar sina saker! Som Jonas han kan komma innanför dörren sen om han ska gå om tio minuter ja då hittar han inte sina nycklar eller sin plånbok!! JÄMT!! Det är så kanske tio gånger om dagen att han inte hittar sina saker. Fast det är han som lagt de ngnstans! Så går jag bara in i det rummet där jag vet att han brukar lägga sitt.. o mycket riktigt där ligger de! JAg tror de flesta killarna är så. Men jag trodde det skulle börja när de blev lite äldre.


MEN så är det inte. Nu har jag haft Marlon här från igår kl 17 o jag har nog hämtat fram hans snutte filt mer än hundra gånger!!! I morse iaktog jag min älsklings Marlon! Han stod på ett ställe, la sin snutte där på golvet. Vände sig bara om för att kanske ta en bil eller napp! Sen fråga han.. neeenny hmnhm.. det är hans snutte. Så sa jag. Ja den är bakom dig.. så säger han. nemä.. !! Tio minuter senare går han ut i hallen.. lägger snutten där på golvet för att ta upp ngt annat. Kommer till mig i soffan, efter tio minuter.. Nenny hmhmm!! ja den ligger i hallen på golvet.. jaha.. säger han då.


O så fortsätter det.. Så linda jag tycker fan synd om dig.. Du har två såna där killar hemma. Än så länge har jag bara EN!! Nu kasta han både napp och snutte på golvet så jag väntar o ser hur lång tid det tar innan han frågar efter de igen!!!

 

Av Jenny - 31 oktober 2009 09:15

tog jag i morse innan Marlon skulle vakna. Jag kan ju inte gå med han då bränner man inte så mycket. så jag och Melvin skyndade oss ut och tog en 40 minuters promenad. Jonas och Marlon låg hemma i sängen och nanade!


Natten den va härlig!! Jag vaknade några gånger för Marlon vaknade upp kanske två gånger och va ledsen men vi somnade om direkt. Melvin vet ni vad.. ja han vaknade till där vi fyra tiden men jag orkade inte göra välling så jag lät han vara kanske fem minuter.. HAN SOMNADE OM!!!!!! Fy fan va skönt nästa gång han vakna va klockan kvart över sex!!!!! Han börjar bli duktig min MElvin.. Jag gick ut och lämnade han till Jonas ute i soffan så han kunde ge han lite frukost välling. Så jag kunde sova vidare en stund innan min promenad!!


MEn erkänn att min fis är duktig. Jag lät hanbara vara efter jag stoppat nappen i munnen på han så somnade han om. Andra nätter när han vaknar brukar jag ju lägga handen på hans bröst men då brukar han inte sluta gruffa försn han får mat.. Så jag kanske bara ska låta han vara.. Jeho.. haha. Bara för det kommer denna natt bli hemsk.. men men.. puss på er där ute

Av Jenny - 30 oktober 2009 23:05

nu går jag och lägger mig. Jag har ju TVÅ små pojkar och en stor pojke att ta hand om imorrn. Så det är nog bäst om jag är utvilad.

För som jag ser ut nu kan jag fan inte se ut imorn. Så skönhetssömn här borta i beckis tack!!

  Jonas får fixa med disken.. hehe.. ja men han brukar göra det.. även omd et är jag som haft tjejmiddag!! Gulligt va.


Godnatt sötnötar

Av Jenny - 30 oktober 2009 22:41

kl tjugo i elva denna lördag kväll och spelar spel på datan, jag är fast! Jag tänker... ett spel till men sen så tänker jag, ett spel till haha som sagt, jag fastnar!!


Ikväll bjöd jag hit Catta och hennes äldsta döttrar på middag, tänkte det kunde vara trevligt eftersom min älsklings Marlon va här! Fan han va blyg.. det trodde jag inte om han. Men jag fick det konstaterat av även Catta.. att Linda din son har hur jävla mycket energi som helst. Han hoppade omkring här.. han ville gärna sitta i Melvins babysitter, mm han ville vara bebis igen. Stor bebis!

  Inte världsbra bild då jag fotar med min lur.


Vi har ätit o herrgud va vi har ätit ikväll, men jag har inte så mycket ångest över det.. jag va sugen helt enkelt och har inte ätit nåt gott på ett tag! Jag va egentligen inte värd det idag för jag har inte tränat eller gått överhuvudtaget! Men men.. nu bidde det så!

  Tindra deckade efter all jävla skit vi åt!


Nu sover mina killar och Catta med tjejerna har åkt hem. Jag ska oxå gå och lägga mig, väntar bara på att förloraren ska åka ur idol. Jag tror det blir kalle, inte för att han sjunger sämre utan för jag tror fler tjejer gillar Eddie.. men jag kan ju ha fel där så jag väntar och ser!


Hoppas ni haft en trevlig kväll.. Hoppas även jonas kommer hem snart med vinst pengar.. hm .. va tror ni..




Av Jenny - 30 oktober 2009 12:58

oss en promenad till ICA här nere för att köpa hem lite fika. NEJ jag ska inte äta men farfar Sven Olof kommer på besök ju för att träffa sin Melvin. Han tycker om fika. hehe!! Jag kanju inte, inte bjuda på något!!

Melvin decka så han står nu på balkongen och sussar så sött klä upp mig är inte något jag orkar med idag. Smink.. va är det .haha.. MEn Jag bjuder på en bild ändå!!

  Haha nej jag kan inte vara seriös när jag blir fotad. Det va en människa här .. sofie k heter hon.. Hon kommenterade i godmorgon inlägget. Säger att jag är lik någon kändis.. hahaha Sofie menar du shrek då eller.. fast utan den gröna färgen.. för lukten tro mig den finns oxå. hahaha..


Nu ska jag bara sitta här och slappa tills odågan vaknar upp och vill ha lite kärlek och mys! Va ska ni göra i helgen då??

Jag ska ikväll bjuda Cattur och hennes två äldsta tjejer på middag så Marlon får några att leka med. imorn blir det väl andys i sickla  sen lämna över både usama och odågan hos syster yster så jag och jonas kna hitta på något alldeles själva.


KAnske bara blir en mysig hemmakväll!! Får se.. puss på er

Av Jenny - 30 oktober 2009 06:53

på er alla glada och pigga människor där ute! Idag är det fredag då brukar människor vara glada och längta till kvällen! För mig är det fredag hela veckan.. så jag njuter inte riktigt som förr i tiden! Men det blir nog häftigt ikväll ändå. MArlon ska ju komma hit och leka rövare samtidigt som jag ska ha Catta med hennes tjejer här! Jag måste ju få träffa de.. häärliga tjejer det där..


Jonas ska iväg och ha en poker kväll med killarna.. ja igen!! Bara så ni vet.. jag samlar på mig. jag ska ju ha mig en powerplate. mohahahaha.!!


I natt sov vi hur bra som helst, Melvin vaknade halv fyra och ville ha mat men då gav jag flaskan till Jonas och gick och la mig i soffan. Vaknade upp av att det va ngn som låg och pratade inne i sovrummet kan ni gissa vem det va??? mmm Melvin!! Jag tror han vaknade vi sex tiden så låg han där. Halv sju gick jag in, då kan jag tala om stank. fy fan va det luktade bajs då hade han legat och bajsat.. Medans min stora odåga låg och vänta på att jag skulle komma och byta blöja. VA fan då haha!  Men jag tog det jag hade ju fått sova lite. Jag kan säga så här.. ge era barn blåbärspure o låt sen pappa byta blöja mohaha!!


Nu sitter jag och odågan här i soffan och kollar the voice.. Det ärvårat morron mys program!

 

Av Jenny - 29 oktober 2009 21:49

film tittande här borta i beckomberga.. Twilight stod på schemat, den va en bra och djup film, jag vill se andra nu oxå. Har glömt o berätta att Tompa the dog är här och hälsar på ikväll, mamman hans är på kör hela kvällen och han tycker inte om att vara ensam så mycket. Så han är här och håller mig, Jonas, Melvin och Fredrik sällskap!


Så vi har haft en trevlig kväll men nu är jag trött och vill gå och sova. Så jag kör ut Fredrik haha.. men jonas kör iaf hem han så han slipper ta sig hem själv. Jag ska gå och sova så fort Tompa gått hem. oo va jag längtar. sova jag är så trött. Känner mig varm och förkyld.. men det går väl över det me!!


Det bidde ingen träning för mig idag för jag känner mig som sagt inte riktigt oki i kroppen. Men jag ska försöka mig på en liten promenad imorn bitti iaf. Sen får vi finbesök av Farfar Sven Olof.. han ska komma och hälsa på sin lilla Melvin för det va ett tag sen nu. Han jobbar nämligen oerhört mycket och reser väldigt mycket. Men imorn kommer han och kramas med sitt barnbarn..


Nu gick de så jag ska gå och borsta mina gaddar för att sen lägga mig i sängen och somna in i en skön sömn.. För att sen få vakna upp ngn gång mitt i natten för att byta blöja och ge flaska.. mm jag längtar...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards