Direktlänk till inlägg 4 december 2009

När det gäller Melvin

Av Jenny - 4 december 2009 08:11

så kan jag tala om för dig där ute att det är jävligt irreterande med människor som tror de vet mer om bebisen än hans själva föräldrar!! Om han gråter så är du den första som öppnar munnen och säger vad det är för fel! Om jag säger att han ska sov en stund säger du nej.


Såna saker skapar irretationer och när de väl börjar växa i kroppen så skulle vilken mamma som helst tycka att det är jobbigt när du ens petar på bebisen!


Den som vet och känner sin bebis mer än någonting är hans mamma och pappa. Det är just de personerna som bestämmer hur det ska gå för bebisen oxå. Självklart kan man komma med råd. MEn då är man ödmjuk när man säger de, sen om man inte har någon som helst erfarenhet om barn. Man har inte ens några barn i familjen. Så tycker jag att man kan vara tyst och bara njuta av bebisens sällskap istället för att försöka visa något man inte kan eller har!!


Om det finns någon där ute som tänker efter och känner att du är så här.. Sluta med det samma. Det förstör jävligt mycket. Till slut står du där och undrar vad som hänt. Och då är det inte någon som orkar försöka förklara längre utan har gett upp!!!


Här är min bebis iaf

  och han har två jätte bra föräldrar så han behöver ialla fall inte en tredje låtsas förälder!!


Dålig bild ja vet. men det är inte någon blixt på denna mobil jag har..


puss på er där ute

 
 
Alex

Alex

4 december 2009 09:01

Halleluja på det!

http://tantalexandra.se

 
Alfva

Alfva

4 december 2009 09:41

Tjoo,

Mja, de två senaste nätterna har hon fått sova utan alvedon, det har väl varit liite gnälligare än vanligt (särskilt inatt), men inte någon fara.
Hon bajsar ju fortfarande 411 gånger per dag, så allt hon äter åker ju rakt igenom....

3 nätter har hon sovit i sitt rum nu. Första passet går bäst, från ca 19-00, men sen börjar helsiket för att jag är för lat att ge henne mat ståendes därinne, så tar in henne när hon vaknat några gånger.
Hon är ju sååå hungrig på natten.. :( Vet inte vad jag ska ge henne för att hon ska hålla sig mätt mer än någon timme nu när hon bajsar så....

Nåja, iaf. Jag får sova några välbehövliga timmar ifred i början av natten och det är guld värt!!

http://alfvan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards