Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Jenny - 1 februari 2010 15:10

kan jag berätta att jag är. Shit va trött jag är!! Vi började morronen med att vakna upp halv sex! Sen tog jag mig till gymet vi nio tiden. Gick dit på ca 40 minuter.. lite längre väg! Sen sprang jag.. ja jag sprang jeho. Det gick jätte lätt och va hur härligt som helst. Men efter 13 jävla minuter ropar ngn. Melvins mamma till minisats! JA då va det bara att springa dit o se va gossen hade för sig!!


Han va dunder ledsen. Jag vet att man kan göra han glad igen o lämna tillbaka han. Men eftersom det va hans första gång där på sats plus att han inte varit på barnpassningen på en månad så tog jag han därifrån. Bestämde mig istället för att köra mammagympan!! Tro mig det va fan hur jävla skoj som helst. Jätte jätte jobbigt va det inte men träning fick jag! Det värsta va att.. ni som gått på den vet ju att hon kör ben, rygg och axlar!! mmm precis va jag körde igår hahaha så ont ja det gjorde det!!


Anna heter instruktören  och hon är hur härlig som helst. Får jag så ska jag gå på hennes spinning pass på torsdag kväll!! jippi! Nu måste jag bara berätta för er.


Att idag tyckte jag sats i sickla va toppen. hon som jobbade igår va där idag oxå som en helt annan person! Sen träffade jag på en tjej som jobbade i sats strand förr. mini sats va jätte fint.. kanske lite lite tråkig personal! Men det va bra plus att de hade micro. På balance hade de det inte o så fick man inte alltid hjälp med att värma maten!! Så idag blev det plus i kanten på sats sickla!!


Nu ska jag ta hand om odågan som faktiskt inte är så rolig idag utan han vill vara nära hela tiden. Så vi ska kramas lite till. puss puss

Av Jenny - 1 februari 2010 13:59

om min alldeles egna lilla odåga. Han har blivit så mysig och för varje dag händer det något!! Vi kom hem nyss från gymet han har sovit i vagnen en timma och vaknade upp här hemma! Vi satte oss i soffan vi hademage mot mage och satt o kramades! Senförsökte jag sätta han upp då jag va hungrig. Men han kollade på mig med sina vackra ögon och la sen tillbaka huvet på min axel för fortsatt kramning!! Så satt vi iaf i tio minuter. Fy fan va härligt när de börjar kramas


Fast just nu för tillfället är han lite gnällig eftersom han är hungrig så hejsvejs på er..


S... jag svarar snart på messet. puss

Av Jenny - 1 februari 2010 08:11

hur söt min odåga är!! Och att han faktiskt börjat "låtsas" gråta.. hehe.

Av Jenny - 1 februari 2010 07:30

Alltså shit va tiden går fort!! Det är redan 2010 och det är redan februari i 2010!!! För ett år sen va jag gravid o jävlig.

 

Men nu har jag en liten odåga här hemma som pratar för fullt på sitt egna lilla språk! Igår när jag kom hem från träningen hade hanredan somnat. Han somnade kl sex!! Trött jävel haha. Jag blev ännu tröttare och lite lite arg på jonas som inte haft han vaken lite längre då det är jag som ska upp på morran!! Först kl ett slog han upp sina ögon och hade lite svårt att somna om. MEn det lyckades till slut av en trött och grinig mamma. Sen halv sex imorse ville han absolut inte somna om utan han ville upp i våran säng o pilla håret!! Det fick hangöra bäst han ville jag själv låg kvar och  "vilade ögonen" till sju!! Vi hade självklart the voice på så han kunde sitta och skratta!!


Nu håller jag på med min frukost här borta i danviks strand. Med saker jag själv köpt!!! Alltså ursäkta att jag upprepar mig om vissa saker men det gör jag så det inte ska bli missförstånd och tråkigheter i vissa människors huven!! SEn tänkte jag ta mig ner mot Sickla för att träna lite inne på det dåliga sats!! Jag tar med mig egen musik idag så jag slipper höra alla andra jävlar där inne. Ja på gymet är ja fan inte så jävla social för jag är där för att få ordning på dallret mitt haha..


Nä nu ska jag fixa klart. Sen kommer Tess hit.. skönt att det inte är riktigt mitt hem då det är väldigt rörigt här.. Med en svärfar som jobbar jätte jätte mycket o har en massa papper, tidningar o annat här hemma liggandes överallt kan man bli tokig. haha..


Nä nu börjar han gnälla.. mamamammmaaaammmamamamma haha.. puss igen

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards