Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Jenny - 2 februari 2010 21:02

VA för jävlig!! För i helvete va jävlig den va. Men shit va skoj!! Det va skit skoj!! Jag fick t o m mina aerobic skrik där inne!! haha. Jag kan säga så här efter två dagar ben träning och sen detta. Man DÖR!! MEn det va så jävla skoj. Så varje tisdag är det mig ni ser svettas där inne i salen medans Lovisa gör det hon kan bäst.. skrika på oss!


Ni känner Lovisa klänner henne som pipiga, spralliga, roliga och snälla mamman. Men inne på sitt jobb blir hon ett AS!!!! ett ritkigt jävla AS!! hadejag inte känt henne innan hade jag nog hatat henne. haha det är sant för hon körde med oss!! Men återigen fan va kul det va!! Jag klarade faktiskt mer än va jag trodde jag skulle orka, men jag kan även bli jävligt mycket bättre på allting!! Så kom igen nu och häng med!!


Lovisa har skrivit i sin blogg hur passet såg ut idag så läs o dröm mardrömmar!!


Jepp detta ska jag köra varje vecka. Nästa vecka har Jonas tyvärr jouren men jag SKA hitta barnvakt!! Puss på er


Men så här kände jag mig under passet iaf

 

Av Jenny - 2 februari 2010 16:54

hahahaha ser ni att han blir lite tagen på sängen här. Han skäms. hahahaha han är som sin far sin.. spegel spegel på väggen där..

Av Jenny - 2 februari 2010 16:17

ta sig ett bad! Fy fan säger jag bara. Vi satt vi matbordet och som vanligt när vi sitter där och äter något börjar han att trycka. Trycka betyder alltså att han sitter och skiter. Ni vet blir alldels röd i ansiktet och ler.. ler tror man at than gör men han tar i så jävla hårt att leendet tvingas fram. Ja han satt där och gjorde sitt! När han va klar så skulle jag ta upp han för att gå och byta. När jag höll han i famnen så kände jag hur något blev upptryckt, varm och gosigt. Ja jag lyckades trycka ut bajset upp på ryggen. Fy fan fy fan fy fan va något jag sa medans jag sprang in till badrumet! Ryggen va full av skit likaså hans nya fina GAP dräkt!!


Men jag började skratt för han låg bara där och log! Sen kan jag tala om för er om ni vill veta... det va typ ingenting kvar i blöjan. ALLT hade åkt upp på ryggen!! Så det bidde ett härligt bad för min prins!! Sen luktade han som han bruka igen..


Av Jenny - 2 februari 2010 15:18

i huvet idag! Jag skulle ju träffa upp barnvagns maffian borta i sickla för en trevlig lunch MEN jag och odågan somnade vi nio och vaknade upp 11.02 så vi bestämde oss för att stanna hemma resten av dagen och bara softa! Softat har vi gjort ordentligt.. så jävla ordentligt att jag är uttråkad och rastlös just för tillfället! Jag sitter här vi köksbordet och kollar ut genom fönstret... tänk om man kunde få bo här... ha en egen lägenhet här.. fy fan va härligt..

 

Ikväll ska faktiskt jag på ett pass som heter bootcamp.. det är min fina Lovisa som kör sitt första pass efter grav och fl!! You go girl.. haha.. JAg ska självklart vara med o se om hon sköter sina färdigheter ordentligt som instruktör! Jag kommer självklart vara helt död o kanske inte ens orka allting.. men tränar jag inte på kommer jag ju aldrig orka o man måste börja ngnstans med konditionen!!! Så jag börjar hos min vän Lovisa!! HÄÄÄLP haha! Nej jag tror det kommer bli super skoj.


Jag ska nog ta mig en solning efteråt oxå då det minst ett år sen jag gjorde det o ni kan ju tänka er hur jag ser ut då.. jag försvinner ute i snön om vi säger så då!! Nej nu ska jag fortsätta sitta här o bara ha tråkigt tills jag kan gå ut o bara vara själv!

  osminkad och full med finnar. haha men finnarna syns inte på bilden ser jag.. jeho.. Men tro mig.. här hemma syns de.. Tess undrade om jag blivit misshandlad.. mohaha..


Nä vi hörs då. puss på er

Av Jenny - 2 februari 2010 08:09

Va toppen EFTER mycket om och men jag fick Tess att hitta dit hon skulle gå haha. Sen såg jag henne halka ner för backen till östra finnbodavägen haha. Tacopaj stod på menyn och den blev faktiskt god så jag lyckades som vanligt haha!!


Vi hade en jätte trevlig kväll med mat, mycket prat och självklart outsiders då det handlade om fett somde tränings tjejer vi är!


Jag vet att jag sagt det förut men alltså det är helt sjukt va Melvin har fastnat för tjejen Tess. Första gången hon va hos oss kunde han inte släppa henne med blicken, när vi va hos henne så ville hangärna ta på henne. Men igår kväll herregud. Hade jag varit en svartsjuk människa hade jag kastat ut henne med huvet före:). Melvin ville bara vara hos henne, när jag sa kom till mamma så kolla han på mig som att jag va sjuk i huvet o vände sig sen återigen till Tess!

När jag väl tog hanför att byta blöja vet ni va ungen gör, han slänger sig för att komma till Tess och GRÅTER hahahahhahahaha jävla unge. Han har nog blivit riktigt kär. Tess honskrattade åt det och tyckte det va hur mysigt som helst. TILLS armarna hennes fick nog då Melvin är rätt tung. Han ville inte ens sitta hos mig o dricka sin kvälls välling nej han skulle sitta hos tjejen!! Mysigt tycker jag.. tur att han tycker om mig ändå

    Som sagt så hade vi en super mysig kväll. Medan vi satt och titta på biggest loser så började det låta i ytterdörren vi blev lite chockade då vi visste att Jonas jobbade. Men jag sa.. fast jonas har inte nyckel.. hm.. svärfar ja han kommer hem på tisdag kväll. Men sen såg vi ju vem det va.. jo det va Jonas bror som kom för att lämna sin pappas bil han haft. Men vi fick tillbringa kvällen själva då han gick efter hämtat ngt..


Tack tjejenför en bra kväll! Melvin drömde nog om dig. haha

Av Jenny - 2 februari 2010 08:05

alltså helvete säger jag. Igår la jag odågan halv nio men ändå ska han upp innan sex!!! Jag är trött!! Idag är jag fan tjurig oxå så akta er.. säg inget ni inte kan stå för!! Jag sitter här och letar lite lägenheter Melvin sitter på golvet och tro det eller ej. MEN han rör sig framåt.. sittandes haha.. Han blir även frustrerad när han inte kan ställa sig upp som han gärna vill göra så det blir lite gnäll emellanåt.


Jag ska strax lägga han så han får sova lite o jag får mig min egna lilla tid att göra precis va fan jag vill!!! Vi elva tiden ska vi iaf till sickla och ta en lunch med barnvagns gänget, jag tycker fan synd om sickla köpkvarter när vi kommer där för vi är inte några st.. hahaha usch jag som hatade alla jävla mammor med barnvagnar förr i tiden!!! Kan även göra det än idag.. MEn idag ska jag vara en av de o blunda för alla irreterade människor!! Träning idag blir det nog men då väntar jag till kvällan så jag får vara där alldeles ensam o inte bry mig om ngn annan än mig själv!! Ooo va jag längtar!  Nä nog svamlat vi höres.. ja jag är dålig med bilder på mig själv. men för tillfället är jag inte en vacker syn o har inte ngn lust att bjuda på mig själv. puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards