Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Jenny - 4 februari 2010 20:31

från gymet. Det är fan skönt att få träna utan bebis som väntar. Han va hemma och bada sen sov med pappan sin!! Medans jag slet på gymet så jävla skööönt!!


JAg älskar verkligen min träning!! Imorn blir det oxå på kvällen jag tar mig till sats. Efter jonte myra har kommit hem. så jag liksom inte behöver stressa utan kan köra på!


Idag bidde det armar och helt otroligt jag sprang i tio minuter. Nu säger ni.. bara tio minuter. men att springa är stort fö rmig då jag aldrig har orkat det. ALDRIG!! Jag har kunnat köra aerobic i flera timmar, gått på techno fester och dansat, kört spinning.. två timmars pass. men springa. fy fan va ont jag fick efter tre minuter. Men idag gick det hur bra so helst. hade kunnat mer men fick ont i knät tyvärr!!


Jeho.. haha jaja. men hallå vi hörs imorn. för nu ska jag bara duscha och softa pung lite. puss på er

Av Jenny - 4 februari 2010 16:33

en jävla timma tog det mig att få en skrikande,trött och sprattlande Melvin att somna!! fy fan säger jag bara. Tur att man har tålamod.. eh inte!!! Han va så jävla trött. Menså fort ögonen stängs börjar han skaka på huvet så han vaknar till. Så håller han på tills han blir så trött att han inte kan sluta skrika!!


MEN tyvärr är det lättare för mig att få hansomna när han kommit till skrik stadiet.. för då är han såå jävla trött. Jag lägger han i min famn o vaggar han rätt så hårt o sjunger HÖGT trollmor visan. Då deckar han. haha.. Men fy fan man blir trött själv av att hålla på en jävla timma!!!


Nu ska jag laga mig lite mat här hemma.. Det blir bara jag och jonas till middagen då farfar ska bort!! Jag tror jag ska göra stekt ris med lövbif.. hm. kanske.. puss puss

Av Jenny - 4 februari 2010 16:25

åk in till stan för mig och Melvin! Jag satt i godan ro och kolla lite lägenheter när söta Lovisa ringde mig och fråga om jag hade lust att ta mig in till stan!! Absolut sa jag!! Jag bor ju på rätt sida av stan nu så det går ju hur jävla bra som helst att ta sig liksom!!


Det jobbiga är att alla våra kläder ligger i kartonger så jag hitta absolut ingenting så jag satte på mig mina träningsbyxor och såg ut som hej kom och hjälp mig.. men det jag redan visste va att Lovisa gillar mig ändå!!!  Så vi tog oss upp för den hemska backe från farfar mot bussen. Sen gick vi av hemma hos våra märkestöntar. ja vi har sån tur att bussen härifrån går ända hem till de!!


Sen började vi gå.. o herregud va vi gick.. det va snö.. riktig jävla snö.. Så jag sprang mig igenom det värsta.. spran/halka kan man säga!! Lovisa och Sigge gick bakom och skratta åt oss!  Vi gick till babyproffsen för att titta en Sulky/paraplyvagn åt Sixten. Vi hittade en båda två som vi typ blev kära i. JAg ska vänta men tjejen får säkert den redan ikväll!!! Sigge och Melvin de gillar varandra. så de började mysa där inne på babyproffsen.. så där som bara de kan liksom

  Melvin ville gärna hålla och röra på Sigge medans han kolla lite kaxigt o undra va fan han höll på med. Men om ni tittar på Lovisas blogg så ser ni att han gav med sig till slut!

Jag tyckte sigge såg sugen ut så han fick sig en liten majskrok och det gick hur bra som helst. Bäst när Jenny ger tror jag.. hehe

 

Han stoppa i sig och såg nöjd ut!!

Melvin ja han njöt av Lovisas uppmärksamhet

 

Han fick en puss på pannan och se.. det räckte för att få han fast liksom!!


Vi intog oss en god lunch som va jävligt fettig faktiskt.. usch då.. men men.. det fettiga va osten som låg överallt!! Kunde sagt nej till den. men vi visste inte att det skulle vara så mycket.. hehe..


Självklart tog vi oss in till HM för en liten koll och där inne hittade vi såna söta kepor till pojkarna så vi va tvungna att köpa en varsin.

  Ja ser ni.. Melvin är pån igen!!! haha. oo i vår ska de ha sina kepor och likadana GAP dräkter.. det ni.. ni avundsjuka där ute.. hehe..!!


Sen va det dags att ta sig hemåt för trött va vi!Så puss på er

Av Jenny - 4 februari 2010 08:29

har börjat bra! I natt så ändrade jag lite på hur jag brukar hantera min son som vaknar och vill ha välling! Jag brukar ta upp han o sitta med han i famnen när han får vällingen för att sen lägga tillbaka han i sin säng eller i våran säng! Men den senaste veckan har han haft jätte svårt att somna om det har tagit minst en timma. O som den trötta människan jag är på natten kan jag bli lite arg och frustrerad o sen efter den timman som gått har jag själv svårt att somna om!


Så igår pratade jag med min fina brutta Egerfors från mina gamla trakter o hon brukar nämligen ge hennes prinsessa vällingen när hon ligger i sängen! Så i natt gjorde jag det o det va inga problem, jag va självklart vaken tills flaskan va tom. Sen gav jag napp o la ig för att sova. Inte ett ljud hördes från min odåga. Jeho. Sen i morse sov han till ca halv sju, då tog jag upp han o la han i våran säng, han fick ligga på sidan så han somna om igen och vi sov till halv åtta!!! Jippi  jeho.. kanman bli mer lycklig när man får sova ut??!!


Jag tycker det är lite läskigt att ge flaskan i säng när han ligger ner på grund av att han är så rosslig. Men barajag håller mig vaken så ska det inte vara några problem.. För vi båda är överlyckliga nu och sitter och sjunger tillsammans om hur vilken härlig morron det är.

 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards