Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Jenny - 7 februari 2010 07:38

jepp idag är det söndag.. Söndag är en dag de flesta ogillar, har nå jävla söndags ångest o shit!! MEn inte jag inte. Jag gillar söndagar för det är en dag då man får tillgång till att titta på alla underbara lägenheter där ute, en dag då man umgås med familjen! Så sluta upp med eran ångest nu och hitt på nåt istället.


Jag hoppas vädret blir lika fint idag som igår för då blir dagen ännu mer underbar! Jag ska försöka få gå och träna jag men hm vet inte ritkigt hur det blir med den saken nu på morran då jag lovat Jonas att få sova ut!!


Men till åtta räcker väl mohahahhaha.. Nejdå han ska få sova eftersom han har jourennästa vecka stackarn. Nästa vecka ser ni mig ute i tyresö den mesta tiden förutom när jag är i sicklao ch tränar förstås!! Min syster yster börjar jobba på måndag. Jätte kul för henne men för mig blev det genast lite tråkigare! JAg hade ju tänkt ha henne som träningsvakt och även hitta på nåt kompis! Men jag har ju mormor jag kan göra saker med. Tror det blir våra bästa år på trean haha!!


Nä vi hörs sen nu ska odågan få frukost jag ska försöka se så söt ut jag bara kan så jag kan få gå och träna nu på morran. Sen blir det dags för lite visningar. För eget hem vill jag gärna ha så fort som möjligt. Även om farfar inte är hemma så mycket så förstår jag han. Det är klart det är skönt att få vara själv i sitt eget hem ibland!! O vi vill gärna inte bo i kartonger längre!! Det tråkiga när vi sticker är att Melvin och farfar har hittat till varandra! Melvin blir ledsen när farfar ska gå han vill gärna bara vara med farfar när han är hemma!! Jaja det ordnar sig säkert. MEn eget hem ska vi ha. Dit ingen bara kan klampa in o komma o gå som de vill. Utan man blir inbjuden, man ringer o kollar om det är oki. JA ni vet allt sånt där! Idag är jag glad.. igår kväll va jag inte så glad. Men idag är jag glad igen. haha det går upp och ner det där!! Puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards