Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Jenny - 10 februari 2010 21:09

JAg sitter i godan ro och gluttar lite på nätet. Jonas ligger med Melvin inne i rummet o försöker få han att sova. Så är det någon som rycker upp dörren så jag bara hoppade till! Jonas bror kom förbi..


Jag har precis lagat mat men fasiken jag tror inte det räcker till han om jonas ska ha matlåda. usch!! Jaja sånt är livet ibland.


Melvin är lesen.. jätte ledsen Gråter så fort han hostar. O har hållt på så sen halv sju ikväll! han är jätte trött och vill sova menvaknar av att han hostar o gråter. Så nu till slut fick han lite alvedon så får vi se om det blir bättre.


puss på er

Av Jenny - 10 februari 2010 20:02

Min kära kusin Nathalie kom på besök.. eller jag näst intill tvingade henne då  jag ville ha lite barnvakt i tolv minuter när jag tog mig en skön sol! Melvin bara älskade Natha.. hon slutade liksom aldrig leka med honom o han trivdes som fisken i vatten!!


Hon testade även lite förklädnader på han

 

Liite suddig.. men det är med mobilen. kommer andra sen när min kamera är i min ägo igen. puss

Av Jenny - 10 februari 2010 19:59

4 såna här

 

Byten så förstod jag att storlek 4 på blöjorna va för små!! Så nu har vi börjat med storlek 5.. han är stor han min fina fina odåga! Idag va vi hos läkaren då han är så jävla rosslig jämt och ständigt. Vi gjorde även prick test. Rosslig ja det va han konstaterade hon än en gång.. Så jag sa åt henne at jag vill ha röntgen nu! Vi fick remiss plus att vi även ska testa ännu en medicin, den va rätt dyr. Men verkar vara bra!!


Bättre än alla andra jävla grejjer vi har fått testa! Denna gång ska vi även efterklla hur det fungerar.. Så det kändes bra.


Melvin väger nu 11.2 och är 77 lång. Stora killen!! Jaja vi hörs sen jag sk aju laga mat sa jag ju hehe

Av Jenny - 10 februari 2010 19:47

eller hemma och hemma. JAg är i danvikstrand en dag! Mina dagar innan har jag spenderat i tyresö hos min gamla mormor. Läs gamla då hon inte äger internet!! Så jag har fått lite abstinens.. min moster mm min egna moster har både data och trådlåst bredband där hemma hos sin mamma min mormor. Men låna ut det är inte något hon tänker göra!!! Så jag får snällt sitta och titta på den där data väskan o bara drömma mig bort helt enkelt!


DAGarna i tyresö har varit sköna. Träning blev det både måndag,tisdag o såklart idag!! Jippi säger jag.. nu jävlar haha. Idag kunde jag t om lämna av odågan på barnpassningen med lite lite gnäll men det fixade de själva där inne!!


Att bo med mormorn min kan vara lite påfrestande då hon faktiskt kan vara lite bitter ibland o man får höra allt o inget! Vissa gånger får man kanske säga åt henne att vi kan prata om någe anant hha. Men nu ska ni få höra det påfrestande. Min mormor.. hon hör ingenting!! Alltså hon hör inte!!!! Hon har sina öronaparater men det är alltid nå fel på de.. haha. mm! Så prata ja det gör man inte i hennes lägenhet utan man SKRIKER!! o ändå hör hon inte. Man kan säga. mormor jag ska gå och bajsa nu kan du ta odågan! Va, nej jag vill inte ha nå pannkakor?! hahaha ja så har jag det det i dagarna. Plus att min kära söta mormor kan sitta i vardagsrummet och fråga mig något när jag är i KÖKET.. i köket kära läsare. MEn eftersom hon är så klok att fråga mig någe när det är ett rums skillnad så svarar jag. O gissa va hon säger. Jo hon säger VA .. vänta jag kommer haha.. Ja söt är hon..


Vi har även besök varje dag av hunden Cloe.. den där hunden.. kan få den med mest tålamod att flippa över. Stressig, osäker, jobbig, energisk ja you name it!! Men henne tar vi hand om.. Gå ut med henne är rena rama skräck historien iaf om man har vagnen med sig. MEn jag grejjar det!!


Ja så har jag det om dagarna. MEn det är skönt att vara med mormorn sin lite. Systern min har ju fått jobb så umgås med henne nåt blri det inte om dagarna!! Jaja nu ska jag laga mat för att sen städa upp här lite efter jonas nu när han varit ensam hemma några dagar. KAOS!!!!!!!!! puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards