Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Jenny - 17 februari 2010 13:00

när det fortsätter att snöa så här som det gör. Verkligen visst är det härligt!!! vem ska man slå för att få det att sluta!??? Haha. Jag tycker om vintern men har den inte pågått liiite för länge nu?! Jag vill kunna springa fram hur lätt som helst med vagnen utan att behöva ploga vägen innan med bara musklerna haha..


Idag är det onsdag och första natten på en vecka som gått smärtfritt!! Melvin är sig själv ordentligt igen oki rosslet kommer vi inte ifrån men vi har fått hjälp nu iaf så jag ser bara ljust på allting! Jippi skriker jag ut här borta i danvikstrand! 


Nä nu ska ni få er lite bilder. eller lite o lite är det väl inte. Det kommer en massa så ni är förberedda!

       Klassträffen som blev riktigt lyckad!! Alla såg ut som förr i tiden det va väl ngn som hade vuxit upp men de flesta hade det inte mohaha. Jag va en av de som INTE vuxit upp o det ärj ag fan stolt över.. jippi. hehe.

     Måndagen någon dag INNAN odågan blev sjuk. Vi va på mamma gympa o hade hur bra som helst med Anna uppe på scen o skrek på oss mammor!!

Se hur glad Melvin va!!

     Marlon vill gärna krama o pussa på Melvin oavsett om han vill eller inte! Marlon är hur jävlad utkig som helst med sin lilla kusin. Jag vågar t o m lämna de ensamma i ett rum o de sitter där och leker. Marlon ger Melvin de leksaker han får låna hehe.. Tar han ngt annat skrikar han LUTA MEVVE!! 

   Här är fisen med MIN kusin!!

  

Han kan bli arg om han inte får som han vill. Som t ex när han försöker slå mig i ansiktet och jag säger till Då ryter han ifrån o försöker igen. ahah.

   här är han med sin gudfar o hans bättre hälft! Men det va bara pojkarna som våga titta in i kameran!

    

Melvins nya kläder från farfar. Erkänn han ser stor ut i de! Ooo va fin han är min odåga.. hehe

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards