Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Jenny - 18 februari 2010 22:22

usch va arg jag är. Ja jag är arg och har fan lust att smälla till ngn just för tillfället!!!! Oj oj oj ojoj va arg jag är. Alltså min kropp skakar!!!!!! Men vänta bara jag ger igen tro mig!!! Tro mig, Jenny är ingen man kan trampa på tårna för jag ger igen dubbelt upp!!! Jag kan få DIG att börja gråta !! Haha ja jag kan fan det bara! 


Så nu har jag fått det ut ur min kropp och det känns redan bättre!!! Så nu är jag ödmjuk igen mohahahahahaahhaa.. men när jag känner mig hämnd lysten så ska du bara akta dig ska jag tala om!! Oki nu är jag glad igen.


vi ska faktiskt sätta oss och titta på en film. Jag och Jonas har köpt mums mums här hemma jag är inte förtjust i det. Men om ngn tar fram paketet och bjuder alla andra i rummet kan man väl iaf vara trevlig och se om jag oxå vill ha??!!??!??!

Nä nu börjar filmen

Av Jenny - 18 februari 2010 21:24

ja jag kan göra det ibland. Tyvärr kan jag inte tala om för er varför såna saker är det bäst att jag håller för mig själv! Men jag kan avreagera mig så det heter duga o tro mig det kommer jag att göra. Idag blev maten färdig halv tio haha jag va fasiken hungrig. Jag och Jonas hade köpt ryggbiff, potatis, bacon och en massa annat som jonas bror beställde. Det smakade bra och jag blev mätt. Alltså människor.. haha ja nu börjar jag igen! Men alltså människor kan fan äckla mig lite. Principer verkar inte finnas hos vissa, jag tycker principer är jävligt vikigt!!Det gör hela dig liksom. Jag kanske har lite för mycket principer men jag lever efter de och det funkar hur bra som helst. Girighet och snålhet är inte riktigt min grej det heller. Är jag med min vän och jag bara har en 100.. så delar jag med mig. Man gör så. Men är någon snål mot mig kan jag bli äckligt snål tillbaka. haha jag är lite irreterad men jag fick gå hungrig lite för länge!Nu är ja gmätt o belåten ska nog gå ochduscha för att sen gå och sova min skönhetssömn. Jag håller tummarna för att Melvin ska sova bra i natt o vara frisk imorn!! För han blir ju hur svag som helst om han ska fortsätta bli sjuk hela tiden! Sen måste jag bara få säga det att. Jag vill ha mitt egna hem.. mitt egna hem!!! Där jag och min familj kan rå om varandra och kan skita i alla andra! Vill vi inte träffa just DIG så får du helt enkelt inte komma för det är vårat hem och vi bestämmer. Ja jag längtar!! Mensom sagt på söndag ska vi kolla oss en lägenhet o se hur den kan utveckla sig. Vi ska även ha med oss ett proffs som kan tala om för oss om det är möjligt eller inte!! Becksjudarvägen 43 ska vi till. Imorn är det fredag o då har vi fått barnvakt o ska på bio o kanske middag. Mysigt tycker jag. Men vi får se hur Melvin mår! Nä nu har jag svamlat tillräckligt. umgås just nu är inget jag har lust med. Men jag tänker sitta här o bara sitta! Sen duscha o sova.. hahah jaja vi hörs. puss på er

Av Jenny - 18 februari 2010 20:51

lyckad till slut! Både Jonas och farfar kom hem. Melvin lämnade vi hemma med farfar. Jag Alan och Jonas tog oss mot nacka forum för Alan ville shoppa lite. ahahaha när han shoppar går det undan, tro mig!! Vi va inne i butikerna högst fem minuter o han såg om han ville ha nåt eller inte.Han hittade två par jeans sen ville han ha coca cola men det va fan inge jävla cafe som hade det. Så vi tänkte bege oss hemåt då vi va jätte jätte trötta och hungriga!!!


Jonas bror hade lovat oss en middag så vi ville bara hem o äta. Men Jonas bror ringde och ville att jag och Jonas skulle handla det han skulle ha till middagen då han inte skulle hinna till affären konstigt nog! Så det va bara att bege oss mot ica trötta, hungriga och törstiga som vi va. Jonas va nog där inne i en halvtimma o vi blev bara mer och mer irreterade och tyckte att Fredrik kunde gått förbi en affär och handlat nu när han ändå lovat oss middag. Men vi fick snällt sitta där ochvänta! Vi yväntar fortfarande för maten är inte färdig. 


Men jag hann faktiskt med ett träningspass idag. Jag gick ner till gymet här nere i huset och cyklade lite plus körde mina klena armar. Fan vilken kontakt jag fick häääärligt!!


Nä nu ska jag surfa lite mer för att fortsätta vänta på middagen.!!!!

Av Jenny - 18 februari 2010 16:20

hur jävla tråkigt som helst! Jag och Melvin kan inte riktigt gå ngnstans då han är sjuk Men han har inte spytt eller bajsat någe mer iaf. Blåbärssoppan jag gjorde va ingen hitt men jag hällde den i hans nappflaska o han drack ändå.. han grät typ varje gång hansvalt men fan det är bra för han. haha


Just för tillfället så sover odågan, peppar peppar. Jag och Alan ligger i soffan o tycker synd om oss själv för vi har så tråkigt. Så nu sa jag åt han att gå o lägga sig en halvtimma iaf! Jag.. nej jag kan inte sova jag ska ju baka dumle kakor nu ju!


Jonas sa att hanskulle skippa träningen idag o komma hem efter jobbet så vi får se   hur det blir med det.. Det skulle vara skönt om han för en gångs skull kom hem i tid o ger lite av sin tid till oss,hans familj! ja hans familj sombestår av mig och Melvin! oo va mysigt det skulle vara! Nej nu märks det riktigt ordentligt att jag är uttråkad. Träning blev det inge av det heller. Men men det kommer väl bättre tider för mig me. Då jag har ngn som kommer o hjälper mig o byter av mig o så.. Eller är det önsketänkande??!! hehe. Nej jag är glad ändå för vi ska kolla lite lägenheter imorn o det känns lovande!! Lägenheten vi ska kolla på ser verkligen för jävlig ut!! Alltså riktigt illa!! Med tapeter från typ 80 talet ni vet, de där bruna med blommor o skit. herregud . oköket fy fan vilket fult jävla kök!! MEN jag och jonas tittade på planritningen och tänk er en lägenhet som blir från grunden gjord på eran egna smak!! Tänk er en lägenhet med en touch av Jonas och Jennys smak. Den kommer bli gudomlig!! Tror ni inte. riva lite väggar, byta tapeter. riva köket, badrummet. Ja allting ska vi göra om isåna fall!! i finnboda ligger detta objekt så vi får se hur det går..


Nej nu ska jag ställa mig o rulla dumlekakorna. hur jag ser ut idag? Jag är hemsk. Tänk er själva en natt utan sömn plus massa spya! En morron med spya och bajs!! 

  

Det röda ni ser på hakan är en indisk prick.. jag råka sätta den fel. mohahaha.. röd ja jag ville ha den röd..

Av Jenny - 18 februari 2010 14:28

ända borta från Cork! Han och Melvin har blivit bästa vänner o just därför är han odågans andra gudfader! De sjunger tillsammans, Melvin på svenska och Alan på engelska men de förstår varandra hur jävla bra som helst ändå! För skrattar och busar är något de gör hela tiden. Även nu när Melvin är sjuk så får han honom att skratta .. mm gråta ibland hehe. Men det är som det ska! gissa om jag ska låta Melvin åka till Cork en vecka varje sommar så han får lära sig lite engelska. Så han blir gryym sen när han går i skolan!!


vissa har det toppen. Alan är även en känd balettdansör o har en balettskola.. Så ja snart ser ni odågan springa omkring i sina rosa tajts o struttar omkring på tå o sjunger lilla vita duvan!! 


Nu ska vi ta oss en bit nyttig morotskaka här borta i finnboda vägen sen ska Melvin få gå och sova o jag ska ta hissen längst ner o hälsa på gymet här i huset. Dåjag för i helvete inte har tränat på en jävla vecka. Svordomarna får ni på köpet för jag känner mig slapp o hängig utan träning!! Så dit ner ska jag idag o träna. Jepp de är så lyxigt lottade att de är utrustade med ett rätt så fint gym i huset faktiskt! De har det mesta. 


Nä nu ska vi umgås lite o jag bjuder er på nice pictures på Alan Foley

     jepp det är han i rosa kläderna ..

Av Jenny - 18 februari 2010 08:46

Ja jag blir fan det! I natt så vaknade eller inte direkt vaknade men odågan låg i sin säng o stöna och stånka, vred och vände sig! Jag blev tokig, gav han hans välling fast det va lite för tidigt! Han drack upp den. Men fortsatte vara en odåga i sängen! Så jonas sa åt mig att lägga han i våran säng så han kanske kansomna om igen! Jag gjorde som jag blev tillsagd. Jonas gick och la sig på golvet då odågan vill ha en egen space vart han än är ngnstans! Melvin somnade inte, han fortsatte med sitt stön stånk vrid och vänd! Jag blev tokig och sa. Men Melvin nu får du fansova. Då va väl kl halv tre. Jag somnade till en liten stund men vaknade av att han låg och gnällde!


Självklart tyckte jag synd om min lilla fis under hela tiden men man blir ändå frustrerad när han verkligen inte kan somna vem skulle inte bli det. Jo ni präkt morsor kanske men jag är ingen sådan ngnstans!!


Sen vi fyra tiden hostar haan till lite och börjar gnälla ännu mer. Sen kommer det. o herregud va det forsa! började spy o jag kan säga att han spydde som en vuxen karl. Fy fan. HELA SÄNGEN blev nerspyad! Jag försökte ropa upp jonas men han vakna inte försn jag skrek tredje gången! Då va redan hela sängen nerspyad. Det jonas va orolig för va sängen och lakanen!!!


Jag va orolig för melvin, jag blev lite ledsen för hans skull för hansåg helt förskräckt ut och undrade va fan som hände! Men efter han spytt klart så somnade han in igen. ÄNTLIGEN! Han sov till halv åtta så jag och fisen har sovit i ca fyra timmar! 


Vi vaknade och det luktade baj så jag undrade om det va min mun som lukta men inte då det va Fisen som hade bajsat ner sig! Så upp och byta blöja stod först på schemat. Sen blev det frukost, men han va inte så sugen utan ville bara ha vatten. Sen kom det mer bajs i form av vatten. Stackars mi fis. Sen böt vi den me och vi satt o titta lite nyheter på tv. Sen kom det en tredje bajs blöja. så då förstod ja gdet. MAGSJUKAN!!!!! När fan ska Melvin få vila och ta det lugnt bara få vara frisk ett litet längre tag. Det bästa är att han sitter här o skrattar o pratar!!! 


Som läkarna säger man tittar alltid på allmäntillståndet men det fungerer inte riktigt med min bebis. Då han alltid är pigg och glad hur jävla sjuk han än är!!! Men mat gör inte något om han inte äter bara han får i sig vätska. Slutar han dricka idag åker jag in direkt!! För nu får det vara nog.. hehe.


Nä nu ska vi kramas han sitter nämligen och myser med en våtservett hahahahah då vill han ha kraaamar kan jag tänka mig..


Sen ska jag faktiskt göra egen blåbärs soppa åt fisen min så han får i sig lite näring. puss igen

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards