Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Jenny - 21 februari 2010 22:22

gick på bioduken ikväll för mig och Jonas. Då odågan fick stanna hemma med farfar!! Den va super bra. Tårar kom från både mig och Jonas.. Ja den va bra. Nu längtar jag till nästa film kommer ut!!


Jepp egen tid fick vi till även denna sjuka helg!!  Så jag är rätt nöjd. Nu börjar ännu en ny vecka och som ni vet. Jag älskar veckorna med rutiner.


Just nu hatar jag min data. Då skärmen är helt jävla fitt helvetes värdelös!!! Jonas har även tappat skit helvetet i golvet Så skärmen är ännu värre!!! Den flimrar, fungerar inte om jag inte håller i den ner tryckt in i själva datan. Hemska hemska sak!!

Men nu ger jag upp. puss igen

Av Jenny - 21 februari 2010 22:19

jepp vi gick idag även fast vi kanske är smittobärare!! Vi ville helt enkelt. Det bar iväg mot becksjudarvägen 43. Danne och Kurre hängde med för som de underbara snickare de är skulle de titta om det va något att ha eller inte! För tro mig.. som den ser ut just nu.. är den inte mycket att ha.


Men tänker denna lägenhet helt ner smashad o sen en touch av jonas och jenny smak.. den kommer bli gudomlig om den nu lbir våran. Tapeterna kanske vi behåller..haha..


Men va tycker ni. området trivdesjag i. nära till dagis, träning och buss. Det är min grej och det gillar jag.. jeho. puss på er

Av Jenny - 21 februari 2010 22:14

är på väg att bli bättre. Jag trodde fasiken vi skulle vara bra idag. Men jag är fortfarand lite lite dålig då jag fick springa upp tre gånger i natt o tömma tarmarna, mysigt?? Nej ingenstans men nu ville jag meddela detta. Melvin ja han har inte ätit mat på fyra dagar så min stora pojke är på väg att bli lite mindre tyvärr. När han precis börjat med storlek 86. Ja men lång är han fortfarande iaf min söta fis!!


Han är nog den som varit meest drabbad. Då han inte fått i sig annat än välling. Allt annat har kommit upp direkt! Men faktiskt idag när han vfick vara med farfar så fick han i sig lite morots pure. o det fick han faktiskt behålla!!


Så hoppas hoppas han är bra imorn! Jag tror inte han är sjuk fortfarande utan bara att hans lilla mage tog lite stryk av att vara sjuk! Men vi tar hand om han.


Så snart är han ute o leker igen med er där ute!! Jag sitter o väntar på att gå och sova för trött är jag. puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards