Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Jenny - 25 februari 2010 18:11

lite träning för min del ändå. Jonte myra kom hem och jag tog mig ner till gymet i huset! Jag körde cross 15 minuter och cykel 10 minuter sen blev det lite ländrygg och bäckenbotten träning. Det kändes härligt!!! 

Gymet funkar om man behöver lite träning fräsht är det oxå

  

På vägen upp mot lägenheten stod jag så här och tönta mig

  

hissen stannar o jag tror jag ska ut.. nej då står det ett par grannar där utanför o undrar va fan jag håller på med!!!?? haha fy fan va pinsamt.. för ni vet här är det lite äldre och lite rikare människor som bor.. o där står jag och åmar mig framför spegeln!! Men de åkte bara med en våning så det gick väl bra til slut... röd i ansiktet va jag säkert men fan jag hade ju tränat.. hehe..


Av Jenny - 25 februari 2010 16:30

ja jag och fisen begav oss mot sös idag.. Jag hade läst på SL hur man tog sig dit och det va ju hur jävla enkelt som helst tänkte jag. Men ni som känner mig vet att hitta vägar aldrig är enkelt för mig!


Jag går av bussen där jag är tillsagd o väntar på den som ska ta mig till SÖS. Men när den bussen kommer så går den inte till SÖS utan till KS! O Jag tänkte. hm skrev jag fel på sl eller. nej det gjorde jag inte jag hade klart och skrivit SÖS! Men va fan, jag skickade ett mess åt Tess o bad henne kolla vilken väg jag skulle ta därifrån jag stod! Men sen kom jag på det. Röd i ansiktet stegade jag mig till hållplatsen på andra sidan vägen.. mm jag stod fel.. hhahhahah 


Men fram kom vi och röntgen gick toppen great tog ca fem minuter. Sen tog vi oss en lunch på cafet där inne jag gav Melvin pannkaka men denna gång gick det inte hem!! Sen började han att skita o jag hade inte några extra byxor med mig så vi stegade fort som fan till toaletten. Där inne trivdes han.. satt o snacka o hade sig.. hehe

Nu är vi hemma o jag ska sticka ner till gymet i huset o träna lite innan jag ska på middag med Kurre!!! Puss på er alla glada

Av Jenny - 25 februari 2010 16:16

på blöjan har Melvin börjat med för några veckor sen! Ja för storlek 4 blev för litet o bajset rann ut varje gång. Nu är det så här att jag tror vi har ett problem!!


Jag sitter i godan ro o pratar med min finaste Tess Skyman i telefon. Jag skickade henne till min kiropraktor idag då hennes tant rygg gjorde sig påmind igen. Men vi sitter o pratar.. eller rättare sagt jag pratar som vanligt!! Men det är våran grej o vi gillar det helt enkelt! Jag går ner mot golvet där min odåga sitter o pratar för fullt. Jag ser nå senapsgult på mattan.. jag tänkte men fan han har inte spytt nu heller.. Men så tänker jag efter.. kuk helvete han har ju suttit o bajsat.. Ja då har fitt blöjan läckt!!! Men va fan har storlek 5 blivit för stor nu efter hans magsjuka???!! 


Kan det vara så .. för nu när han bajsar är det bråttom o byta innan det läcker från både sidor o rygg. Jag har köpt hem tre paket men då blir det väl iväg mot ica o köpa storlek 4 tills han kommer till sin vikt igen då eller vad?? 


Mattan hemma hos farfar den kommer inte må så bra efter vi varit här.. så det blir nog en ny matta åt farfar haha.. Melvin.. lika glad är han för allt detta kan jag tala om o sitter nu på golvet och pratar med sina raggsockor!!

gammal bild på min lill fis!

Av Jenny - 25 februari 2010 09:23

  

Av Jenny - 25 februari 2010 08:40

efter en härlig natts sömn.. ja den va härlig. Farfar är inte hemma så Jonas fick sova i andra rummet medans jag och Melvin tog sängen för oss själva, ja han fick sova med mig då vi sovit dåligt i två veckor o jag va helt jävla slut!! Gjorde det alltså lättare för mig själv o la han bredvid mig! Han har sovit hur bra som helst. Va lite ledsen innan flaskan tidigt i morse men somnade om direkt efter den. Sov till åtta!!!


Så vi känner oss lite utvilade.. han börjde dock morgonen med att slå mamman sin i ansiktet.. ja det är något han har börjat roa sig med på dagarna. Ju mer jag säger till ju roligare blir det!! Men iaf vi går upp o sätter oss i soffan för lite tv tittande.


det står en godis påse i soffan o jag driver inte Jag sätter mig och tar tre godisar.. PÅ MORRAN INNAN FRUKOST. Va fan har hänt mig.. är kroppen så uttömd efter helgen eller vad??!! Nej nu blir det inköp av krom tabletter för min del. Ja för mig fungerar de. .Jag tycker ju fortfarande om godis när jag äter de men suget försvinner. 


Nu mår jag nästan lite illa kan jag tala om. O träning idag blir det nog inte då jag ska till sjukan med odågan o röntga lungorna. Sen ikväll ska jag ut med Kurre o baramysa då vi inte hittat på nåt sen innan julafton.. pinsamt va.. haha. men vi tycker om varandra ändå!


Nä nu ska Fisen få sin frukost.. puss på er


Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards