Alla inlägg under mars 2010

Av Jenny - 31 mars 2010 21:22

Jepp hans dag har gått i grinigapojkars dag!! Men fan alla kan väl inte vara glada o lyckliga hela tiden!! 

  

Så här har det sett ut mesta tiden av dagen!! MEN han har även haft sina stunder

  

Han är ju alldeles för söt min lilla prins!! Nu har vi varit och skrivit på alla papper.. fan va nice!! Tanten som ska sälja blev lite ledsen då de bott där i ca tjugo år.. ja nu är det våran tur att fostra våran bebis där o skaffa oss ett hem, ett liv! Fan va nice.


Vi satt där lite mer än en timma.. kom lite försent dock haha för vi fick vänta på sushin alldeles för länge haha. Men Melvin han va helt jävla underbar där inne!! Hans dag har ine varit den bästa men där inne charmade han oss allihop. Även fast klockan gick långt över hans sov tid!! Min duktiga unge.


Nu ligger han o sover i sin säng!! JAg och Jonte myra ska sätta oss o kolla film o bara mysa helt enkelt. Fira lägenheten gör vi på lördag. Fan en LÄGENHET!!!

Av Jenny - 31 mars 2010 17:49

i söndags va vi ju på visningar och jag tror inte jag berättade för er att vi började buda på en lägenhet. som ligger på finnbergsvägen!


En trea som behöver sina justeringar men ändå va jävligt mysig. Två balkonger, en liten en stor. Den stora ja den hade sjöutsikt!! Mysig sommar alltså! Den ligger tyvärr på bottenvåningen. MEN bara köket, vardagsrummet är liksom förhöjt och ligger högre upp från backen! 


Vi va med och buda.. o vet ni vad. Vi VANN jeho vi vann. Kan ni fan fatta!!

Jag va med Alexandra när meddelandet kom o mina tårar visade sig lite lätt! Men fan ett eget hem. Jag struntar i om det är plastmattor eller inte jätte fint badrum, fula tapeter. Det är ett hem. Planritningen är tuff!! Köket är ett kök o sen är det som en liten egen hörna man kan ha sitt köksbord på med utgång till ena lilla balkongen!! Fan ett eget hem. Vi får tillgång i April. APRIL!!!!!!! Vi ska diskutera lite hur vi ska göra med renoveringen. Antingen om vi ska ta ett rum i taget eller fixa hela skiten innan vi flyttar in. Det sist nämda blir ju lite dyrt. Men men..


Jeho!!! haha


Lägenheten finns fortfarande att se på.. men de tar nog bort den snart. så kolla NU

Av Jenny - 31 mars 2010 08:39

o jag har en svidande träningsvärk i ländryggen... mm jag körde rätt hårt på den igår! Eller allt blev tufft men det kommer. Jag är lite stel i kroppen! 


Natten har varit toppen great. Melvin sover så mycket bättre i egen säng.. MEN det är enklare för mamman om han sover med oss. hehe. Men i natt sov han i sin säng såklart. Tappade nappen några gånger så jag fick vakna upp. Sen kl fem ville han ha flaskan o komma till oss. Efter flaskan sov vi till kl sju!!!! Sju hör o häpna. Fett nice;)


Nu har vi ätit våran frukost och det gick väl så där då jag försöker lära Melvin att äta själv.. 


Men som ni hör så vet han ju att man faktiskt inte ska kladda... haha!!


Idag har vi fin fina planer o de planerna är att ta oss till Sickla för en lunch med fina Alex och hennes underbart söta rumpnisse!! Träning av ben blir det lite senare när Jonte myra kommer hem. Imorn blir det nog träning med min alldeles egna Tess.. eller va säger du.. 


Nä nu ska vi leka lite här hemma. puss på er

Av Jenny - 30 mars 2010 21:09

det är tisdag kväll vi sitter här och umgås. Jag, jonas, svärfar, gudfar och jonas bror. Vi har fått en ljuvlig middag ska jag tala om.


I allt detta så är jag trött. Shit va trött jag är hela tiden!! Jag vill gå och sova men fan man kan väl inte gå och lägga sig kl nio på kvällen när man sitter och umgås. Eller kan man det?!


Ja jag kan nog det för det svider i ögonen mina av trötthet! Imorn är det onsdag mina planer är noll för tillfället. Ingen som vill träffas o promenera lite eller bara ta en härlig lunch ngnstans? Eller varför inte en lång promenad o sen lunch.. mm nice!


Nej nu lägger jag ner datan för den är i mitt knä så fort jag få tillfälle. För att göra mig i ordning för bädden. puss på er alla glada

Av Jenny - 30 mars 2010 19:42

från Melvins dejt idag!!      Felicia hittade mammans smink och gav den gärna till Melvin för hon ville låna bollen. Tror ni verkligen Melvin va så givmild att han gav den till henne? Nej det va han inte så mamma Jenny fick lägga sig i haha! Men han blev nöjd ändå eftersom sminket va jätte skoj att banka i golvet.. hehe.

   Men alltså är hon inte bara för bedårande???   Melvin älskar sin nya vagn!!! ville helst inte släppa taget!!

      

Felicia blev dunder trött efter dejten.. somnade alltså direkt vi tog oss ut på en promenad mot bussarna.. som inte riktigt gick haha.

  

Melvin, trött?? haha nej.. busade gjorde han. MEn inte med mig utan med den andra Jennie som va med. Han älskade det!! 

Jag tog faktiskt ett kort på mamman Jennie MEN i hennes blogg har jag aldrig sett en bild på hennes ansikte. Så jag va faktiskt snäll o sa åthenne att göra nåt annat. Men jag kan säga så här. Jennie är jävligt söt o nästa gång ja då ska jag överlumpa henne mohaha

  

vi hade en bra dag. Trots att det blev ett uppdrag att ta sig hem.. 


När vi kom hem satt alan och väntade på oss. Städat hade han även gjort haha. Det behövdes tro mig. Så nu är det rent.. rörigt men rent.. Rörigt på grund av Melvins leksaker.

  


Puss på er alla glada

Av Jenny - 30 mars 2010 19:19

och det känns falskt att prata med personen måste man göra det ändå då? Räcker det inte att man bara beter sig liksom. Inte är otrevlig liksom. Men alltså om en person gör fel ofta o aldrig kan ta det även fast man säger åt personen. Så tröttnar man. Är det så jävla svårt att bara förstå att man gjort fel o sen säga. "förlåt jag betedde mig dåligt" Istället för att man sjläv blir den elaka för att man säger nåt och det måste bli en diskussion o man ska klara detta.. Det hade ju varit mycket lättare att bara be om ursäkt för då hade inte den andra personen blivit lika irreterad varje gång


Men iaf om ngn säger åt mig att jag betett mig dåligt, gjort någon ledsen o så vidare. Ja då står jag för det ber om ursäkt och försöker ändra på mig!! Istället för att käfta emot, ta åt sig på fel sätt o sen är man bara irreterade på varandra..


Ja men men sånt är livet vissa vill ha allt, få göra allt utan att behöva stå för något. Det funkar inte med mig jag sitter inte bara tyst o tittar på. Iaf inte när det gäller mig!!!


Nä nu ska jag ta mig en banan puss på er

Av Jenny - 30 mars 2010 19:11

Jepp eftersom jag missade Lovisas pass så fick jag sticka ner till källaren o köra på hårt!!!


hårt blev det då jag kände mig jävligt peppad!! Det bidde axlar, bröst, mage, ländrygg och självklart crosstraining. Tänkte köra 20 minuter men det blev 30 för jag va så jävla peppad.. jippi jeho!!!

  

Solen lös in riktigt ordentligt så haha mitt ansikte som tur är blev lite gömt i solen!! 

Av Jenny - 30 mars 2010 17:24

titta va moster har köpt åt dig!!

   

Marlon är min finaste finaste syster son. Tyvärr har det gått ett tag sen vi sågs sist. vi älskar att busa med varandra o kramas!! Han älskar sin kusin.. självklart blir det lite avundsjuka... så självklart köpte jag likadana mössor åt kusinerna.

  

Visst är de fina då!! Här kommer även en bild på min fina Marlon

  

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards