Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

Alltså vilken jävla

Av Jenny - 19 mars 2010 07:16

grym kropp denna tjej har!!! Fy fan!!!!! Jag vill oxå!! Ja jag kan om jag vill men jag vill inte låta Melvin vara den ungen som inte får umgås eller äta middag med båda sina föräldrar på vardagarna!!! 


Men jag ska köra så hårt jag kan och så ofta kan jag känner att det inte går ut över Melvin!!! Jag vet att det funkar för jag har sett andra göra det.. MEN är det riktigt säkert det att det inte går ut över deras barn?! hm Jag har ju märkt att när Jonas kommer hem o jag sticker.. sen sover ju Melvin när jag kommer hem... Ja det ordnar sig säkert.. Just nu är jag glad att gymet nere i källaren finns för det fungerar alldeles utmärkt för mig!!! O jag kör på.. så jag är rätt stolt.. Mina ben idag är katastrof stumma!! Jag tänkte ta mig en promenad men ser att det regnar ute och tappade lusten helt och hållet. Plus att odågan min vaknade kl fem i morse.. Men tyckte det va oki att ligga o mysa med mammans hår i en timma. Så då kunde jag halvsova!!


Nu sitter han här på golvet o har gjort i ca en timma o lekt med sig själv.. Men nu börjar han se lite trött och hungrig ut min lilla fis.. Upp o göra frukost!!


Jag ska iaf röra på mig någe idag, Jonas ska pusha mig även idag nere i gymet då jag ska pumpa tuttar och axlar.. oo va jag längtar!!!


Nä puss på er.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards