Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

Det blev en helt vanlig dag

Av Jenny - 19 mars 2010 15:19

idag för mig och min odåga!! Vi höll oss inne helt enkelt. Annars när vi är inne en hel dag brukar vi båda tröttna och bli lite griniga. Men idag har vi haft det hur bra som helst. Myst som aldrig förr... heregud säger jag. Det är helt otroligt mysigt nu när Melvin blivit så mysig av sig!! Han vill kramas o pussas.. hm det där med pussas är inte riktigt min grej då det är dreggel och tänder inblandade. haha. Men jag är inte helt omöjlig om det ligger en trasa i närheten!!! 


nu ligger han och vilar o jag sitter här med min darlin o bara njuter. Även denna dag är en dag med bra humör o det är ju som sagt min grej o det gillar jag. hehe.. När jonas kommer hem är det jag som sticker ner till källar gymet för lite bröst o axlar o kanske lite ct... MEN min höft har börjat knasa igen o när den knasar, tro mig det gör för jävulskt ont!!!! Men vi får se va som händer där nere .. ingen går säker när jag är på bra humör mohaha. hehe. haha nu svamlar jag som jag brukar!!!


Jag har en fråga till er där ute.. bara så där. Om barnet ditt sitter på golvet och äter ett rån o ngn gärna vill leka med henne/honom.. alltså när han sitter där oäter.. Vill gärna snurra runt ungen!!! En som inte är ett år än.. 


Du säger "snälla försök att inte leka nu när han/hon äter" men vadå gör det nåt får du till svar.. Är det bara jag eller skulle inte du oxå bli lite mörkrädd??!!

 
 
Sandra

Sandra

19 mars 2010 15:43

Ja det håller jag med om! Så klart han måste äta klart innan de kan "snurra" med honom, inte kul annars om han skulle sätta i halsen eller så.
Hoppas allt är bra med er annars!
Kram!

http://tassandra80.bloggplatsen.se

 
TEss

TEss

19 mars 2010 16:18

Tack Gullesnutt! Du är så snäll med dina komplimanger!

http://www.metrobloggen.se/tsky

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards