Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

Barnfria en lördag!

Av Jenny - 29 augusti 2010 14:22

Ja det är väl de flesta föräldrars dröm.. hehe. Våra planer igår va att städa ur lägenheten så vi kan börja flytta in lite möbler idag. Vi fastnade och stannade i lägenheten till ca kl 24.00 Inte det roligaste att göra när man för en gångs skulle blir barnfri en lördag men det va nödvändigt. så idag ska vi börja flytta in våra möbler.. Vattnet kommer väl i veckan då våran röris är sjuk för tillfället!


sen sov vi hos Jonas pappa ochjag tog mig ett långt bad för det va länge sen jag ens fick duscha ifred. Här hos mormor springer ungen ut och in när man duschar till slut hamnar han alltid i duschen med mig. så igår låg jag bara där och njöt!!


Alltså jag måste berätta en sak. helt jävla katastrof. Igår när jag hade städat det som jag kunde städa så tänkte jag hålla jonas sällskap i köket. Stå va inte något jag hade lust med så jag hoppade upp på diskbänken, sen bevhöde jonas något så jag fick hoppa ner för att gå och hämta det. sen hoppade jag upp igen.


Sen hoppade jag ner för det va något jag skulle göra för att sen hoppa upp igen. Jag höll på så ett tag.. hm sen kommer vi till det hemska. Jag måste ha jävlig otränade vader hahahahahaha för jag har tränings värk i  mina vader efter hahaha jag hoppade upp o ner igår. hahah jag skäms men fattar ni!! så i natt när jag skulle sträcka på mig.. jag kan ju säga så här, när jonas har fått sendrag i sina ben eller vart fan han får de så har jag tänkt, jaja det gör väl inte så jävla ont lägg dig ner o sov igen!!! Men i natt.. jag dog!!! Jag riktigt dog!! Helvete satan va ont det gjorde, det kändes ju som att hela muskeln i vaden ja den bara knöt sig och ville inte sträcka ut sig igen!! Så där låg jag och kämpa med att hålla inne ett skrik men det gick inte så jag skrek!!! Fy fan säger jag jag har aldrig varit med om något liknande! De varnade för sendrag när jag va gravid men jag lyckades hålla mig ifrån det. Men i natt va det fan katastrof!!


haha o herregud jag får nog börja träna mina vader lite oftare!!!!! för träningsvärk av att hooppa upp och  ner på en disk bänk det är illa det!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards