Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

Jepp då är vi igång då!

Av Jenny - 29 augusti 2010 23:34

Nu har flyttlasset från lagret åkt hem dit det ska, upp till finnberget!

 

Nu är jag trött kan jag tala om. Jag och Jonas åkte och hyrde oss en bil för att sen åka till lagret, jag tjatade på han att vi kanske skulle ta med någon som hjälpte oss. Men nej vi klarar av allt själva tydligen jag och min familj haha. Men vi åkte dit iallafall och jag va lite orolig för bordet för sist vi skulle ta hem det orkade jag det inte och då va jag lite mer vältränad!!


Men allt gick galant och vi fick med allt utan soffan och några stolar. Väl hemma på finnberget då kom faktiskt jonas bror och hjälpte till, han ringde honom för han kände väl till slut att hm ja vi kanske behöver lite hjälp! Så han kom och hjälpte oss lasta ur.


Min syster hörde mig och Jonas prata om att vi skulle flytta alla saker idag så hon erbjöd sig då där att hon kunde ta min Melvin, underbara syster! Hon skulle på restaurang men tog med sig både han och Marlon. Tack!!!!! Skönt att ha sin familj man behöver inte säga så mycket utan de vet vad som behövs och de ställer alltid upp. Min syster kan jag alltid lita på!!!


Men till slut kom vi till punkten då vi skulle bara lämna av soffan i tyresö hos systern min.. mm våran fina fina stora soffa får inte plats i vårat nya hem så den flyttar hem till systern min! Att få upp den där soffan hahahahahahahahaha. Marcus våran kusin och Eddie våran kusins son kom för att lyfta. Två småkillar på 19 år som inte gjort mycket här i världen kom för att hjälpa sina älsklings tjejer! hahaha det gick toppen haha men de blev svettiga och lite griniga men upp kom soffan och i den sitter vi nu och myser!!


Jepp gott folk nu är vi klara med lägenheten.. augusti alltså. jag ska fixa och trixa med alla våra saker i veckan efter skolan, jag längtar. Gissa till att jag längtar att få baka lite bullar och laga mat!! Det tråkiga är att jag inte umgås längre med mammorna i nacka så lunch bjudning blir det inte. Men tess och mikaela får väl komma på förfest en kväll hehe..


Nä nu ska jag sova jag är så jävla trött.. puss på er

 
 
TEss

TEss

30 augusti 2010 12:13

Klart jag kommer =)

http://www.metrobloggen.se/tsky

 
Ingen bild

din mamma

30 augusti 2010 16:18

Guud va duktiga ni har varit, jag sa ju att det skulle bli inflyttning i augusti.

 
catta

catta

30 augusti 2010 21:49

håller med din mor!! trodde med på aug som ja rösta på!!!... vet ju hur de går å är med bygge. allt tar längre tid än planerat!:(
pöösss

http://www.diabetesochtraning.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards