Direktlänk till inlägg 23 september 2010

Hallå så alla glada!

Av Jenny - 23 september 2010 07:47

Mitt humör är på topp idag och va även igår. Vi hade som sista dag att lämna in hemprovet idag, jag gjorde det igår.. sååå skönt kan jag tala om! Igår va jag en stund i skolan på deras hälso dag det va väl rätt trevligt men jag hade inte blivit ledsen om jag stannat hemma. Att lämna melvin på dagis igår gjorde ont i mitt hjärta för att han va jätte jätte ledsen! MEN då tog Nadines kusin mamma över och helt plötsligt ja då va han happy igen haha.. så det kan gå!


Igår skulle de fotograferas på dagis och det hade gått suveränt. Men igår efter skolan iaf så stack jag till gymet för att pumpa armarna lite. Jag känner att jag nu måste öka lite i vikt för att det ska hända nå mer men ibland är man lat och bekväm och vill bara svettas..

 

Men jag börjar iallafall bli rätt nöjd förutom att jag vill bli fastare då ra.. hehe. jag kommer i nästan alla mina gamla byxor igen. Oki det på sidorna sm jag har nu haha det har jag aldrig haft förut och höfterna är liiite större så man får gå och dra upp de rätt ofta. Men på plats kommer de iallafall, jippi jeho!!! haha.


När jag hämtade Melvin igår så sa alla fröknar att han hade varit så glad hela dagen och att det gått jätte bra, hm håll tummarna nu att de thåller på att lösa sig då att han även där kan vara sig själv. Ja ni vet, glada, energiska pratsamma Melvin!!! För då kommer alla fröknar och Melvin själv ha det så himla roligt där på dagarna!!  vi tog oss hemåt efter ett besök inne på ica. Igår orkade jag inte gå hem hela jävla vägen för att sen ta mig upp för backen så vi väntade på alla bussar man kunde hehe. vi tog oss till henriksdalsberget för att där sitta o vänta på bussen som skulle ta oss hemåt. då fick det bli lite lek där ute på torget

   

Melvin trivdes och jag fick kämpa sen för att få med han upp på bussen... jätte roligt verkligen!!! hehe. Sen väl hemma ja då såg han ju att alla andra barnen va ute på gården så där fick vi stanna en stund innan det blev matdags... Jag kan säga så här.. att ta en 14 kg klump i famnen som absolut inte vill följa med och sen vagn med alla påsar och väskor i händerna va fan inte det lättaste.. Folket ute på gården fällde några kommentarer eftersom hela grannskapet hörde att melvin INTE ville gå in.. Jag tycker om att han är som jag.. älskar att vara ute!!!! Men ibland måste man in sörrni haha. MEn efter mycket om och men fick jag in han i lägenheten där han grät några minuter innan han gick in till sitt rum och lekte!!


Vi beställde även en jätte fin tavla igår borta i nacka forum.. en stor avlång tavla över slussen och gamla stan förr!!! fint!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards