Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Med lite tårar i ögonen..

Av Jenny - 26 september 2010 21:32

kan jag nu berätta för er där ute att våran vagn är såld.. usch, ni vet min älsklings vagn, teutonia cosmon!! Den som Melvin har haft i lite mer än ett år.. tyvärr växte han ur den efter ett och vi har använt en annan vagn. Då kunde jag ju lika gärna sälja teutoninan.. men när vi höll på här med vagnen och mjukliften ja då kom det en massa minnan.. Melvin när han va bebis.. alla mina promenader med blod svett och tårar!!

  Så här såg den ut när vi köpte den och den stod där fint i bromma och väntade på att Melvin skulle komma.

   

Han låg alltid så tryggt och skönt där i.. så jag kunde ta mina promenader utomordentligt bra

 

ja men ni förstår vad ajg menar.. Melvins första levnads år har han ju tillbringat i och med den där vagnen

   

Nu är den såld och vi fick ett bra pris för den. Paret som köpte vagnen va helt toppen trevliga!!! Så vagnen kommer till en bra familj hahaha


nej nu ska jag sätta mig och umgås lite med mannen min.. puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards