Alla inlägg under december 2010

Av Jenny - 30 december 2010 14:57

Ja vi ses nästa år! Jag låter tangenterna vila lite innan dess! Men träningen går bra och det känns bra! Igår fick jag egen tid med finaste Tess.. vi tog oss en träning och sen middag på Fridays där vi båda två valde chicken fajitas.. den rekomenderas.. herregud va gott!!


Tess är helt underbar, vi två babblar sönder varandras öron när vi ses.. MEN det är bara för mysigt!! Nä nu ska jag fortsätta fixa lite här hemma.. jepp vi borrar och står i.. Äntligen!!! Hoppas ni får en underbar natt imorrn!!!!


Vi drar till flen o firar där med några vänner..


Gott nytt år på er!!

puss

Av Jenny - 28 december 2010 11:06

Alltså det här med rutiner, det är ju min grej! Jag tycker om rutiner! För nu när vi alla är hemma och en av oss stora mest sitter på sin rumpa, den lilla ja han busar med allt han kan hitta fram.. Då kan ni ju gissa hur det ser ut här i hemmet, rörigt;)!!


Men idag tog vi tag i skiten. Jonas hyrde en bil så vi fick iväg balkongskräpet. Jag rensade lite i Melvins rum nu efter jul och en massa nytt ska få plats. Tror ni att jag fick ta bort sakerna utan gråt och skrik, tänk då på att han inte använt de sakerna på ett år haha. så tror ni fel!! Men iväg kom skräpet iallafall och vissa saker som tillhör systern min hamnar i källaren!


När Jonas kommer hem blir det att få i oss lite lunch sen sticker faktiskt jag iväg till gymet medans killarna sover här hemma. Sen vet jag inte om vi ska hitta på nåt eller bara fortsätta ta det lungt. .inte ritkigt min grej men det är Jonas grej haha och eftersom det är han som kör bilen får vi helt enkelt anpassa oss jag och prinsen!!


Men nu sitter vi iallafall och myser i soffan jag och hår monstret. Han älskar ju verkligen att kramas och det är lika mysigt varje gång.. ibland är det en längre kram än andra gånger. Idag fick jag en kram som varade länge, han liksom fastnade haha

 

Han gosar verkligen in sig och hittar en plats som är häärlig sen stannar han där. Jag älskar hans kramar för de är såå mjuka och helt enkelt Melvin!!! Ni kommer förstå mig när ni får en själv. Det  är några som fått en av de där kramarna, då han aldrig släpper! Min fis..


Sen är det ju självklart att det har varit pill i håret, trots att damsugaren redan varit framme kan jag säga att det ligger svarta hårstrån överallt i soffan!!! Snyft säger jag bara!! Jag satte upp håret, vi hade en kamp. Jag fortsatte ha håret uppsatt men han hittade en tuss hår att snurra på ändå.. snurra är kanske fel ord.. han satte in handen och sen hängde den där..

 

Jag är inte håröm men vissa gånger gör det ont. Idag va en sån gång!! Jag kan ta bort handen och bli arg, säga att vi ska kramas igen. Men den hamnar där lika fort ändå!!! Nu har jag lyckats få bort handen. För Melvin ville hellre sitta i sin nya stol.. phu haha.


Nu alla präktisar missförstå mig rätt.. jag älskar att mysa med min son. MEN det kan bli lite för mycket när han alltid, jämt och ständigt. Alltid.. sa jag jämt och ständigt? hålla, rycka, snurra, dra, hänga i mitt hår!!


Nä nu ska jag fixa lunch här hemma sen dra mig till gymet och köra mina hängiga påsar mohahaha puss på er

Av Jenny - 27 december 2010 14:15

idag är det första dagen på fem dagar som vi äntligen bara är ensamma, helt ensamma utan en massa måsten och utan människor runt omkring oss. Jonas har även semester så ingen stress!!


Nu ska vi njuta lite framför tvn medans Melvin sover sin förmiddagslur.. häärligt!!

Av Jenny - 27 december 2010 09:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 27 december 2010 09:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 26 december 2010 16:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 24 december 2010 08:21

God Jul alla där ute! Hoppas ni får er en underbar dag med massa gott att äta och en jävla massa mys!!!!


puss

Av Jenny - 24 december 2010 08:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards