Direktlänk till inlägg 19 december 2010

Matintag!

Av Jenny - 19 december 2010 11:02

Hallå på er där ute. Jag vet att det är några som undrar vad och hur jag äter, jag vet även att det är några som säger åt mig att jag inte alls äter någonting, att jag äter dåligt och att jag hoppar över måltider! Nu ska jag säga er att jag äter nog mer än er flesta där ute!!!


Sen om jag inte hade ätit nåt så hade ju det varit mitt problem.. Men nu kommer en dags ätanade i schema här..


Frukost (jag äter det varje dag): gröt, smörgås och lingonsylt.. eller yogurth med banan i och smörgås

mellanmål: brukar bli nå frukt och vissa dagar.. eh typ fyra av sju även nå godis bit.. jepp jag älskar godis och VET att det skulle hända mer med min kropp OM jag skulle sluta upp med det..

lunch: ja det varierar men går jag i skolan blir det oftast thai.. Annars kanske nå pasta sallad eller något som jag själv lagar.

Mellanmål: det är olika beroende på vart jag är någonstans. Är jag hemma blir det en smörgås med Melvin eller någon frukt.. och även där kan det ibland hamna nå choklad bit i magen. .men inte lika ofta som tidiga mellanmålet;)

middag: alltid hemmalagat, oki ibland köper vi hem thai eller indiskt.. Men jag äter alltid middag och då äter jag både proteiner och kolhydrater!!!


Det jag dricker är vatten för jag är itne förtjust i läsk eller mjölk så jag håller mig alltid till vatten.. Så här ser ni, jag äter VISST!! O sluta äta tänker jag aldrig göra för jag älskar mat!! Sen kan jag ibland tycka att det är tråkigt att äta frukost men frukost äter jag alltid med min Melvin..


Nu har vi badat här hemma och ska leka lite till i rummet hans... Eftersom vädret är hemskt och vi båda nu är rätt förkylda. haha Melvin går omkring med sin gräsklippare som han fått av Marlon och på den ska apan från mormor sitta!! haha.. söta killen

 
 
Tess

Tess

19 december 2010 14:08

Duttig flicka! Du har bra förbränning, någonting jag har förstört i mina tidigare år :( Puss på skinkan!

http://www.metrobloggen.se/tsky

Jenny

19 december 2010 16:31

vadå förstört? Ja jag försöker vara duktig.. man orkar nog inte med det mesta av mina hipp o hopp om jag inte skulle äta som jag gör... haha..

 
Ingen bild

Pegah

19 december 2010 19:52

medden kroppen är det inte farligt att få i sig lite godis ibland, ja ska ta till mig de där och inte förbjuda mig själv till att äta godis.. bra upplägg du har pådina måltider =)

Jenny

19 december 2010 21:35

haha pegah min fina vän från götet.. Alltså ja bra upplägg men sen om det är jätte bra mat vet jag inte. .Eller jo jag äter nog fisk två gånger i veckan o mycket kyckling.. o lövbiff.. mm men även grädde.. haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards