Alla inlägg under januari 2011

Av Jenny - 30 januari 2011 17:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 30 januari 2011 15:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 30 januari 2011 15:45

Alltså jag döör!! Nu har det kliat på min kropp eller inte kropp. Men runt munnen, halsen, bröstet och på armarna i några dagar. .Alltså riktigt kliat i natt va det så illa så jag trodde vi skulle behöva åka till akuten!! Men då tog jag Melvins rump puder och kastade på områdena som va värst! Ja skratta ni men alltså jag tror inte ni förstår hur jävla mycket det kliade. jag va nästan beredd att börja klia så mycket som det klia!


Jag har även fått utslag av allt kli.. Inte direkt så att de syns men de känns.. o ansiktet mitt.. som annars brukar vara lika lent som en babyrumpa.. ja mitt ansikte känns som sandpapper!! Alltså det är riktigt hemskt.. I morse talaade jag om för Jonas hur jävla mycket det kliade och att jag fått utslag..Då vakna han till, jag har nämligen sagt detta helva veckan. Då säger jonas.. hm va dricker du för protein.. ja så talar jag om vad.. O då säger han att Sonny, hans arbets kamrat dricker samma.. O även han har haft dessa symtom!!


Så jag måste helt enkelt byta skiten och hitta nå nytt jag kan börja med som jag kan dricka utan att behöva spy.. haha


Träningen idag. Det blev en morgon promenad innan frukost. Sen efter lunch när killarna gick och la sig för att sova lite så tog jag mig en promenad till sickla, där körde jag bröst och lite ländrygg övningar, 20 min cardio och sen blev det en promenad hem.. jag är död..

   



Alltså idag.. upptäckte jag en kula på min mage. fan då.. den va inte där när vi bada förra veckan så det kan vara på grund av lingonveckan.. MEN jag hatar den. jag hatar den där jävla kulan på magen!!!! Så nu får jag köra hårdare och vara hårdare me dmaten.. MEN jag är glad ändå.. hehe..


puss på er

Av Jenny - 30 januari 2011 07:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 30 januari 2011 07:46

Haha.. Maija skickade en bild till mig som hon tog på mig när vi va på kolingsborg.. Jag tror jag är nåt.. haha.. Armen ser ut som nå jävla heffa klump.. MEN glad är jag

  Tur att man kan vara glad i alla lägen när man heter Jenny;)!


puss på er

Av Jenny - 29 januari 2011 19:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 29 januari 2011 19:03

Hallå där ute.. Alltså min lördag kväll blev ju hur jävla bra som helst!! Jonas kom hem.. då stod jag klar i hallen redo för en tjejkväll ute i tyresö. Våran vän Jessica fyller år idag och firade det med ett par tjejer! Jag har nog inte träffat jessica på minst tio år.. så det va hur skoj som helst att vara där!! Få fira hennes dag med  alla de andra underbara tjejerna!!


TYVÄRRR så har jag inte några bilder.. jag hade kameran med mig.. MEN minneskortet låg kvar i datan.. så inga bilder blev tagna med min kamerna iaf... tyvärr!!



Jessica bjöd på en härlig kyckling gryta som hennes vänner lagade haha.. När det blev dags för vissa av tjejerna att röra sig mot stan fick jag lift med fina Evilin och Linn ända upp till finnberget!! Skönt att få åka bil hem.. så kl tolv ja då va jag hemma efter en härligt mysig och trevlig kväl! Tack tjejer!!!


Väl hemma ja då såg jag att killarna lagt sig i stora rummet så jag fick ta melvins rum... jag klagade absolut inte.. mer sömn åt mammorna!!!  

pusss på er

Av Jenny - 29 januari 2011 18:46

Hallå så. jag är fan seg på att blogga.. MEN helgerna ja det är ju då det händer saker här i våran familj hehe.


Igår va ju Melvin ledig på grund av att kräk sjukan härjar på dagis. Jag vill inte ha kräksjukan jag vägrar. Nu på måndag kommer den ju säkerligen härja kvar därinne i lokalerna men vi klarade helgen iaf.. haha. fy fan säger jag!! Men iallafall så fick Melvin vara ledig.


Min plan va att vi skulle ta en promenad till sats i sickla för att hälsa på och lära oss att tycka om minisats där borta.. klockan blev mycket så promenaden skippade vi och sprang till bussen istället. sen stack vi mot gymet!


Melvin ville in direkt till mini då han såg alla bollar jag hängde efter som hans svans, han brydde sig inte ett skit om mig!! Alla andra ungar där inne de ville gärna sitta i mitt knä o busa MEN Melvin han, han sket i mig och sprang omkring där.


Jag hade ju tänkt att ta fredagen som lite inskolning men det gick ju så bra så jag frågade honom. Melvin, får mamma gå och träna.. Han titta på mig och sa .. hejå mamma.. ooo fina unge. så det blev ett intensivt rygg pass för mig.. härrligt!!


klockan blev rätt mycket och vi hade ju oss en mys dag jag och odågan så vi stack in till mc donalds för lite lunch.. Efter det fick han sig en ballong att ha på bussen.. jepp vi tog bussen hem för att annars hade han somnat i vagnen och  det går inte för sig när även jag vill sova middag haha..

   

HAn tyckte om sin ballong



Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards