Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Jenny - 6 februari 2012 20:32

för det första, det blev ingen träning för mig idag tyvärr. Imorrn är en ny dag med ny energi och förhoppningsvis lite mer tur än idag:)!


Jag ställde mig och skulle göra lite köttbullar här hemma. Jag gillar mat med lite extra krydda i, idag va det gul chili som skulle i mina köttbullar.

 

Det stod att den inte va så jätte stark. Jag är ibland dummar än jag ser ut kan jag ju börja med att säga. Så jag luktar på chilin för att se om det sticker i näsan, den kan ju vara lite för stark för att Melvin ska kunna äta den. Den luktade ingenting och då tänkte jag men va fasiken är den inte stark alls?! Så jag stoppade den delade chilin på läpparna och tungan för att känna om den va någorlunda stark..


Jag DOG!!!! Den va i helvete stark!! hahahahah jag skrattar åt mig själv att jag va så jävla dum. Klart att chili är starkt! Det brann på mina läppar. Drack jag vatten blev det bara värre, jag tog en bit brödbit och det blev lite bättre. Så satte jag tungan på läpparna igen och det brann. Det slutade inte brinna. Efter 20 minuter kändes det ok igen. Det gjorde ont!!!! Gör inte samma sak som jag.. haha!


Nu ska jag snart gå och sova. Eller försöka iallafall!! Nya tag och ny energi imorrn. puss på er

Av Jenny - 6 februari 2012 16:44

Herregud va veckorna flyger iväg. Det va nyss måndag!! Helgen har rullat på för oss i lördags va vi välkomna borta i åkersberga för en mysig middag och härliga vänner.  Man blir så osocial i veckorna så när man kan komma iväg och umgås lite på helgerna njuter jag verkligen!!


Träningen i helgen. I lördags blev det ett hemma pass men lika svettig och lika mycket svid i benen blev det för d:)! I söndags drog jag iväg vid halv tio och körde crossfit. För i helvete va jobbigt det va. Jag dog efter uppvärmningen.. JOBBIGT!! MEN lika skoj för det!  Mitt nyårslöfte va ju att våga lite mer spy jobbiga pass och jag tycker jag har vågat rätt så bra, men fler ska det blir. VArje söndag är det jag som kör passet 9.30 Kom dit och kör med mig så får ni se vad jag menar. Man längtar ut från rummet haha. JAg va så trött så jag orkade inte göra någonting annat när jag kom hem. slut va jag

 

jag gick och la mig med odågan för att sova i två timmar innan mys i soffan hehe! Idag är det måndag o alla mina träningsplaner har gått i stöpet tyvärr. Vilket gör mig jävligt ledsen!

I morse tänkte jag köra ett morgon pass men då tyckte melvin att han skulle vara vaken hela natten. Jag orkar inte upp klockan fem på morran efter en sån natt. Sen efter jobbet idag tänkte jag skynda mig iväg innan hämtning för att träna. Jag kom inte iväg i tid och sen när jag väl satt på bussen ja då kör helvetet fel.. FEL fattar ni! Han tog motorvägen mot nacka forum. Den vägen har inte en tillbaka vändning någonstans.. så vi fick åka mot nacka forum. Jag missade alltså även min träning dag, alltså ingen bra dag för mig idag! Nu sitter vi i soffan och jag ska alldeles strax fixa med maten, det blir att rulla köttbullar idag .


Jag ska försöka åka iväg när jonas kommer hem idag. Snälla håll tummarna att inte latmasken hinner ta mig innan det;)! I vilket fall som helst är det en ny dag imorrn och då kör vi igen. Gör om gör rätt!

puss på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards