Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Jenny - 10 februari 2012 07:25

Idag är det fredag och tro mig den här dagen har jag längtat efter denna vecka! Har haft en ganska så tuff vecka på jobbet, men ändå rolig! Så idag när MElvins förskola är stängd på grund av planeringsdag tackade jag och tog emot en mammaledigdag!!


Jag har tränat rätt hårt de här veckorna och jag börjar känna av det i benen. Det känns inte riktigt som träningsvärk men det kan ju faktiskt vara en annan form av träningsvärk. Det dunkar och ömmar i hela benen. Från höfterna ner i fötterna. Härligt haha. Jag kör inte så mycket ben i gymet utan det blir ju mycket ben här hemma när jag kör mina morgon pass!


Det är ingen som vill testa ett nytt tränings schema på mig? Hit me.. Jag är inte jätte duktig på att lägga upp scheman då jag mest har kört styrka i gymet en muskel grupp åt gången. MEn jag älskar de här tabata passen och så vidare. MEn jag skulle inte vilja stå i gymet och köra de. Jag är test kaninen så kom igen, hehe!


om en stund blir det frukost här hemma sen är det jag och odågan som drar mot sickla, fick veta att det är -22 där ute i snön och det känns inte direkt oki. MEN träna bör man annars dör man hehe. Plus att Melvin gärna vill till minisats och leka med bollarna när mamman tränar! Så idag blir det axlar och så ska jag försöka mig på lite cardio, tycker på riktigt att det är så jävla tråkigt att stå på de där maskinerna!! springa är inte min grej då jag har problem med ben hinnorna. Ja men försöka ska jag iallafall!


Annars blir det morgon träning i morrn innan frukost på vilodagen:)! Usch va jag svamlar haha. Men jag är så glad över att få vara hemma idag med min prins. Han är helt underbar, oavsett hans hemska trots och envishet. Han är bara lik mig får jag tänka mohaha!


Lofsans pass på söndag är bokat MEN jag är på köplats 52 så det ser rätt kört ut:(! Jag som vill köra minst ett jobbigt pass i veckan. Fick även veta att hon ska ta torsdagar så jag får planera om lite i mina veckor.För jag SKA klara mitt mål och våga mig på spyjobbiga pass.


Nä nu räcker det. Dags för frukost och sen träning. puss på er!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards