Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Jenny - 12 februari 2012 14:19

Hej söndag!

I morse behagade Melvin att vakna innan klockan sex. Vet inte om det är nya trenden här hemma hos oss men det har iallafall varit så de senaste dagarna. Jag tycker inte om att vakna så tidigt men jag har gått och lagt mig tidigt jag med så det har fungerat!



Helst får han gärna sova till klockan sju på helgerna iallafall. Så man orkar umgås med Jonas på kvällarna haha. Som tur är har han haft jouren den här helgen och då har vi varit ensamma hemma på kvällarna.


i morse efter frukost drog jag och Melvin till sats i sickla. När vi väl sitter på bussen kom jag på det, jag hade glömt mina träningsskor hemma. FAN!! JAg som skulle köra crosstraining med Lovisa Sandström, tro mig, man behöver ha skor på sig där inne!!  Att jag skulle ha glömt någonting där hemma förvånar nog inte ngn av mina vänner. MEN mina skor.. jag behövde de. Att vända hem igen va ju bara att glömma eftersom att bussarna inte går jätte ofta. Så jag ringde min fina fina Jonas och frågade han om han kunde komma ner med skorna. såklart kunde han det, han tog sig en träning samtidigt som jag då!


Melvin klarade sig utmärkt inne på minisats. Jag .. jag klarade mig nästan!!! Fy fan vilket pass. Det är hemskt!! på riktigt. Men hemskt på ett skönt sätt! jag och mina ben va inte vänner på slutet, jag kom knappt ut från rummet. Ont, svettigt, jobbigt. Ja allt ni kan tänka er. Men jag körde på, herregud va jag körde. Jag tror att detta va ett av mina bästa pass där inne!! Jag ville inte ge upp som förut utan jag körde på trots smärta och mjölksyra!! Härligt!


Min hemmaträning med alla jävla knäböj, utfall o skit har gett med sig!! Tack!!!!


Nu ska jag njuta lite i soffan innan prinsen vaknar upp och vill ut o leka. puss på er

Av Jenny - 12 februari 2012 14:11

Igår innan min finaste finaste systerson Marlon skulle hem och efter min morgon träning.  så frågade jag han om han hellre ville ut och leka lite, äta lunch här sen åka hem. Eller åka hem direkt äta lunch i tyresö. Marlon ville då ut och leka lite i snön här utanför och vi hade även tänkt göra oss en snögubbe. Så vi tog med alla tillbehör som behövdes.


Vi kom ut.. Men snön va inte direkt så där kramgo som den ska vara för att få till ens en snöboll. Så vi började leka i snön istället. Marlon lärde både mig och MElvin att göra snöänglar;)!

 

Melvin missförståd lite och började rulla i snön istället hehe

 

Vi va ute en stund och lekte rutchkanan, gungade och spelade fotboll

Eftersom vi nu hade med oss snögubbe material ville ju inte Marlon att det skulle gå till spillo så istället för snögubbe gjorde vi en gubbe I snön

 

och den blev ju riktigt bra ändå haha.


Efter lunchen la vi Melvin i vagnen så han kunde få sova medans jag och Marlon skulle ta en liten promenad till alla bussar som skulle ta oss mot tyresö. Marlon gick i nästan 2.5 km utan ett endaste klagomål, utan att gnälla utan att vilja vila. Jag blev så stolt, han va super duktig. Så när vi väl kom fram till hållplatsen så fick han sig en liten belöning.

 

Fina unge. REsten av dagen spenderades hos moster Marita och kusin Marcus då det vankades kalas. Jag åt.. mm det gjorde jag. gott va det oxå:)!


Nä pus spå er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards