Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Jenny - 13 februari 2012 21:20

Han är det bästa som finns!!! Han är verkligen en liten pojke som älskar att synas och höras, exakt som morsan sin!!

Han gör mig stolt, han är snäll mot andra. absolut kan han nypa till eller slåss ibland men vilket barn gör inte det ibland;)?! Han är en pojke, ett barn!! Han gör mig glad varje dag!! Sen när han trotsar.. ja då kan jag lacka till men det går över så fort han säger. Mamma kamas nu(kramas nu)! Han är underbar min fina fina kille!!

 

     

 

Det finaste jag och Jonas har!!! Vi är alltid stola över han! Sen kanske andra kan tycka att han tar för sig för mycket eller är för högljudd vissa gånger. Men han är som sagt ett barn, en pojke. som älskar livet!! En kille som är avslappnad och trygg vart han än är någonstans!! Fina fina Melvin:)!

Av Jenny - 13 februari 2012 20:02

Men lite kan jag se att jag utvecklat musklerna på mina armar iallafall. Tycker nog tyvärr att magen blivit sämre än för ett år sen men det får jag ta och ändra på. Den första bilden är för exakt ett år sen och den andra är för ca två veckor sen. jag har nämligen en hemsk vecka med vätskefylld kropp och prickar i ansiktet haha.

 

 

benen och armarna har väl blivit en aningen bättre. men magen va fasiken bättre för ett år sen. Haha fan då.. nu blir det hårdträning:)!


Idag fick min fina prins hänga med till jobbet för att hans förskola va stängt. Efter jobbet fick vi en överraskning, där stod nämligen pappa jonas. så vi stack mot sats i sickla, lämnade in Melvin på minisats och stack själva in till gymet för träning.

Det blev rygg och en rask promenad för mig. det va en kille som skrattade åt mig under promenaden och frågade vad jag lyssnade på, om jag lyssnade på takten som jag gick i. Det såg tydligen fort ut haha. Min mening:)!

härligt är det. Jag har så jävla ont i kroppen nu.. alltså på riktigt ONT!! men jag ska ändå försöka komma upp imorrn bitti för lite morgon träning. För magen kan ju för i helvete inte bli sämre än för ett år sen.


nä nu blir det att hänga tvätt. Puss på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards