Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Jenny - 1 februari 2012 06:44

Hej igen!

Jag sitter här och slappar till lite, ibland är jag seg startad. Idag går det bra eftersom jag inte börjar förrän halv tio så vi har inte jätte bråttom. Men jag såg nu på klockan att det kanske börjar bli lite bråttom haha. Alltid samma visa.


Jag ska köra detta pass nu om en liten stund!!


Sen blir det iväg mot jobbet, idag är min sena dag så jag drar direkt efter jobbet och tränar lite. Tror det blir spinning eller så blir det någon form av styrke träning det beror på vad jag känner för!


Men träning blir det!!! Jag försöker sköta maten men vissa dagar är det tungt. MEN matlåda har jag med mig varje dag iallafall och det känns bra. fast jag är rätt så trött på kyckling haha.


puss på er så ses vi en annan dag!

Av Jenny - 1 februari 2012 06:39

Jag har varit lite seg här på bloggen men det har varit rätt mycket på jobbet och efter det stressar man iväg för att hämta hem sin prins:)!

Vår helg va helt toppen. Det blev snow racer på lördag morgon med bästa kompisen charlie.

       

O hans mamma Helena förstås. Jag och jonas ordnade med matsäcken innan vi drog iväg. Melvin älskade att åka, han skrek bara "mer mer" när han väl va nere i backen. Att åka ner själv va inga problem, han körde bara över ngn EN gång:)! Efteråt körde vi Melvin till farfar för en mys kväll där. Medan jag skulle ut med några vänner från tyresö och Jonas skulle bara få vara lite ensam, det behövs ibland!

Jag drog till golden hits för att fira min vän Jessica som blev 30 år. Det blev show och mat, jag va duktig med maten och åt inte massor i onödan!

 

Det va jätte trevligt men golden hits va inte direkt mitt ställe så jag åkte hem ganska snart efter middag och show. Då tog jag mig en promenad därifrån till slussen och det va hur skönt som helst i kylan!


Träningen i helgen har gått bra i lördags körde jag axlar med min jonas. söndagen vilade jag. igår körde jag ett svettigt pass innan frukosten som såg ut så här.

100 höga knän

100 utfall

100 höga knän

100 knäböj

100 höga knän

25 höger sit up

25 vänster sit up

25 raka sit up

25 cykel mage !

jag har tränings värk idag!!!! puss på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards