Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Jenny - 31 augusti 2008 22:44

Nu är kl mycket och jag måste gå och lägga mig eftersom imorn är det min första arbetsdag på två veckor och det r fan nervöst ska jag tala om! Men det går säkert hur bra som helst. Ikväll hade jag middag då ra alltså det va verkligen trevligt men jag kom på en sak oxå. Malin har nog inte samma smak när det gäller inredning som mig och Jonas. Men Malin vi gillar dig ändå.. Efterrätten vi fick nej linda den va fan inte god. haha.. Men iaf nu ska jag tala om en sak för er mina bloggläsare. Avalon och Marlon ville ju oxå ha efterrätt och en snäll moster som jag är va ju tvungen att ge de. Så de fick en varsin mums mums haha och ni som har ätit mums mums vet ju hur kladdigt det KAN bli och hur det där vita bara fastnar. Avalon va inte så jätte förtjust i den där mums mumsen han gillade den äckliga efterrätten lr oki den mindre goda. Men marlon han gillade det. han gillade att mosa allt vitt först sen in imunnen. så han fick det kladdiga i hela ansiktet plus i håret. Så han såg ut som den där mary ni vet när han va klar. Sen nä rde skulle tvätta ungarna fy fan synd att jag inte hade öronproppar hemma fan va de skrek!!  Men iaf det blev en trevlig kväll som alltid när vi drar ihop oss. en sak till om kvällen bara. Avalon Malins son han GICK fatta han gick och ingen reagera försn han va framme. men han gick en gång till!! han är så duktig äntligen! Sen har jag suttit och tittat på en prinsessas dagbok, hmjonas skratta åt mig för det är tydligen en sagofilm.men åå så jag tycker den är bra.. oo så romantisk!! Bild på kladdungarna kommer imorn för jag orkar inte lägga in det just för tillfället.

O ni alla glada imorn gäller det då börjar mitt liv igen jeho. jag ska ta en promenad senhem äta frukosten sen till jobbet och sen ska jag ta mitt efterlängtade träningspass. tror det blir rygg får se. lr ben. Men träna ska jag. Sen ska jag och min söta jonas iväg på middag i tyresö med mamman och systern. Tack för ikväll era små glin.

puss puss. 

Av Jenny - 31 augusti 2008 17:13

Nu kommer lite bilderpå min kära familj.

  • moster och nynnyn
  • min kusin Emelie
  • min kusin Sofie
  • Jag syster och marlon
  • min kusin Nathalie med Marlon
Alltså vi är många många fler men fan då skulle min blogg lista vara full. så vi tar  familjen i omgångar. kram

Av Jenny - 31 augusti 2008 17:08

Hejje alla glada. Jag ska ha middag alldeles strax, men ärligt jag har precis varit och handlat så maten kanske blir lite sen. men sånt r livet. det blir tjejerna och det behövs för jag vill kunna prata lite ostört om vissa tankar jag har.. Så det blir jag linda och malin och självklart barnen men de har inte börjat förstå så mycket än. Haha linda sa aatt hon tycker synd omjonas för han fick köpa skorna till slut. men hörru v a du inte vet är att jag avstår från att köpa en jacka då. och den hade fan kostat lika mycket så deså. O då valde jag skorna!!!!!! puss min syster. Ska bara meddela att jag är fan glad att jag har min syster hur sur och grinig hon än kan vara ibland så är hon fan bra!!! love ya! O du malin kul att du kommit in i familjen oxå ska du veta. ja jag är lite senimental just nu men låt mig vara det!! Nä nu måste jag fan börja laga maten o lyssna på min grymma musik. Puss och kram allihopa.

Ps mina skor är jätte fina Ds

Av Jenny - 31 augusti 2008 13:14

Hejje. ja idag kommer jag in lite sent. men jag vakna kl tio läste en ny bok till elva sen va det upp med fart o äta och klä på sig. För jag och jonas åkte till vällingby centrum för att köpa tygerna jag kolla på o igår plus att vi hitta ett annat tyg så nu är gardinerna klara till vardagsrummet,  vet ni vad, jag fick mina stövlar ja med en jävligt tjurig min så jag vet inte om det va kul att få de blev nästan lite lessen istället. Tänk att man kan bli lessen när man får nåt man verkligen vill ha. Men det löste sig till slut och jonas börja smöra lite granna han kanske upptäckte hur han blev... hm.. Men jag är fan såååå glad nu de är verklgien fina alltså på riktigt så r de fina jag ska visa bild åt er.

När jonas fick sitt jobb ngnstans i vällingby så va jag ju tvungen att följa med. När jag satt där och va som sötast o vänta på jonas så kommer det en stor ok q8 bil som vill köra där vi stor med jonas stoora bajsbil. Vem som helst ser ju att det inte går att åka emellan det går inte ens att gå emellan. Så den rödhåriga pojken som kanske är 20 år kommer till mig o jag vevar ner fönstret. Han står bara där frågar inte nåt lr säger inte nåt. Så jag börjar.

"de jobbar så jag kan inte flytta på bilen" Pojken- "hur länge då?"

Jag- "ja tills de är klara" Han tittar lite förvirrat på mig o jag känenr mig lite elak så jag säger. "Det kan ta från tio minuter till en timma." så hör jag en suck. och tänkte nu kanske han kan gå osätta sig o vänta ngnstans. Men han står kvar där utanför mitt fönster. Hm men sen går hanoch sätter sig på ensten stackarn! Jonas är verkligen duktig på sitt jobb, inatt ringde de igen kl tolv o han fick stiga upp o snällt sätta på sig sina äcklia bajs kläder o åka iväg själv låg jag kvar och sov.. mmm mysigt..!!


idag ska jag bjuda på middag taco paj hade jag tänkte mig med massa god sallad. Det blir Fredrik, Malin,Avalon, Linda, Marlon kanske toppe, sen jag och jonas.. om jonas inte jobbar. det blir väl mysigt. oki att vi bara har sex vuxenstolar och enbarnstol men fan vi har ju införskaffat oss ett soffbord nu så där kan ngn sitta! 

En sak till. de där jackorna jag har visat bild på .. linda och marita de är inte likadana fattar ni.. nu är det så här att min syster och min älsklings moster har gått i maskopi. De säger att jackorna är likadana. Men de är verkligen inte det. den jackan överst är lite mindre än de andra och mjukare i tyget och i modellen. de andra är rakare nertill lite större framfickor och grövre tyg va det swer ut som. förstår ni!!!!!!?? Jag tycker om er ändå..

Nej nu ska jag sätta igång och städa ochlaga mat. Imorn kommer mamman från göteborg oxå det ska bli trevligt

Kram på er allihop.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards