Direktlänk till inlägg 26 augusti 2008

haha pinsamt

Av Jenny - 26 augusti 2008 19:22

haha fan va pinsamt alltså. Men alltså jag gjorde ju en blogg innan denna som sagt. Men jag trodde den bara försvann för jag kom inte in liksom. Jag kopierade koden om o om igen. haha men det gick inte. Men nu när jag fixade den här bloggen och skulle ändra lösenord.. då kom jag på det.. Jag ändrade ju lösenord på den innan oxå. haha orka vara jag. Men de som känner mig blir väl inte så förvånade kan jag tänka! Hm mitt första blogg inlägg i livet o jag är 28 år det känns lite pirrigt. Har inte så mycket att informera om er idag för i en vecka nu så har jag haft yrsel och suddig syn så jag har inte tränat, promenerat, cyklat lr jobbat. så tro mig jag är för i helvete rastlös nu!!!!!! O sen läste jag en rolig sak. jag har tydligen blivit låtsas stora syster igen ja det blir skoj då r jag alltså moster två gånger!! Jaja nu ska jag försöka titta tv. VI får väl se om jag fortsätter med det här.

kram för denna gång då.. ngn bild kommer väl .. kanske..kanske inte.. 

nynnyn och systeryster  
 
Ingen bild

emelie

26 augusti 2008 21:02

Hej min vackra kusin.. vilken fin sida du har.. kram på dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards