Direktlänk till inlägg 28 augusti 2008

äntligen hemma

Av Jenny - 28 augusti 2008 16:20
före

Alltså absolut inte nå illa menat mot dig Malin. Men gud va jobbit det är att gå runt i stan när man inte mår så värst bra, men jag klarade det ändå rätt så bra. O ja lunchen va trevligast för då satt vi ner o bara åt o åt. Jag gillar mat. Frisören jag går hos, alltså hon är alldeles underbar. Hon behöver bara titta på mig så blir jag het igen haha nej oki kanske inte direkt men hon vet verkligen va hon håller på med. Malin skulle träffa mig i stan fast syster linda inte skulle komma med (oj tänkte jag). När man ringer malin så kan man hinna bli lite irreterad för hon verkar inte veta vart svara knappen sitter ngnstans på luren. MEn iaf jag fick ju så klart vänta men inte alldeles för länge så det gick, jag blev bara hungrigare o hungrigare men jag behöll humöret för jag visste att jag skulle få kina buffe och så provade jag lite sushi. Inte riktigt min grej men det funkade. Fredrik min svåger dåra gjorde oss sällskap på våran trevliga lunch. Avalaon malins son, hm han tog sönder en liten skål o han spotta ut mat ja han va helt enkelt inte lika nöjd som vi att sitta där. Men då kom busiga jenny och lekte o lekte så till slut somna han jeho.!! Sen gick vi runt lite i stan o leta jacka men för fan det finns bara skinn jackor och konstiga tjocka kavajer hallå jag vill ha ngt tufft.

Men jag har hittat min jacka på victoria secret ska försöka få upp en bild här.  Jaja lite bilder på före och efter ska ni få. Och självklart en bild på Jenny och Avalon vi är ju alldeles för söta!! Snart ska jag och jonas åka och lämna kakor på fredriks jobb, gymet balance. Sen ska vi åka till vallentuna o hämta vårat nya soffbord jippi!! 


Kram på er alla glada... o ni kan sluta le nu till nästa gång jagskriver.. 

 
 
Ingen bild

JEnny

28 augusti 2008 16:29

Ja oki jag muta han med en kaka

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards