Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Jenny - 1 oktober 2008 20:24

Oki ni kan få en bild. Det är en jätte gammal bild jag tror den är två år gammal!

Fan då va jag fin o hade fint hår. nu har allt blivit katastrof med mig. men men ... man får göra det bästa av situationen. hahah 

Av Jenny - 1 oktober 2008 20:19

Ja jag ligger här i min sköna fina soffa o väntar på att greys anatomy ska börja. Tvn funkar igen jeho. haha. Igår missa jag ju det bästa.. desperata... men jag ska se reprisen på söndag ja det ska jag fatta!!! Jag har tråkigt märks det lr. tror nog det!


Snart är det sm. ojag som inte tränat bra på ca sex veckor fan jag kommer må dåligt där borta över hur snygga alla andra är så komemr jag o är hur ful som helst. äcklig o sladrig. hahaha. nejdå jag är lycklig ändå!!! 

nu kom min kära syster på msn så jag ska prata lite med henne puss puss

Av Jenny - 1 oktober 2008 18:44

JAg blev inte dålig igen. jeho. jag har ätit korv med bröd nu och lite chips för att bli hungrig o det har stannat kvar. jippi. jag är frisk igen. haha

Jag har precis kollat klart på glamour alltså ärligt hur fan kan man göra så mot sig själv o ligga o titta på det??!! Jag skyller på min mormor jag, hon tvinga mig när jag va liten o nu är jag fast hehe! 


Jaha imorn bär det av till tyresö då för att träffa tjocka släkten middag hos mormor blir det. med kött sås o potatis.mmmmm smaskens! Men jag ska dit på dagen oxå för att umgås lite med syster o systersonen såklart även fast han gråter. kanske hinner träffa min söta kusin nathalie liten stund oxå. Men fan när hon och jag är tillsammans är det ingen som vill umgås med oss..... vi är inte världens snällaste mohahahaha!! 


JAg har haft en rätt tråkig dag idag men det kan väl inte bli bättre när man är andra dagen hemma från sjukhus.... men fan jag ahr sån energi!  Nej nu ska ni fågå tillbaka till tvn. lr va ni nu höll på med.. så hörs vi kanske sen..

Ja jonas är ute på jobb!!! Men han kommer väl hem ngn gång han me. puss puss



Av Jenny - 1 oktober 2008 15:21

NEj jag blir så lack så jag ruggar.. puff. Men ärligt jag trodde jag skulle bli bra nu o kunna äta igen. men icke sa nicke. Nu har allt jag ätit idag kommit upp inne i badrummet skoj för jonas när han kommer hem, ja det är han som kommer få ta det.. Fan om jag får åka in igen säger jag.. JAg pallar inte..

Men men.. va fan gör man.. 


Jag har tråkigt. skulle ju städa idag. men jag orkar inte för ajg mår itne toppen o jag är lite trött i kroppen efter jag kräkts igen.. Men det går över som precis allt annat gör!! 


Ni får tyvärr inga bilder på ett tag för jag ser helt enkelt för jävlig ut. Till och med min syster har sagt det. då är det fan illa!! mohaha.. jaja puss på er alla nu ska ja gligga här i soffan o kolla upp i taket.. för ja det ska jag säga er

de där jävla fast tv lr ownit lr va fan de heter. de är sååå jävla kassa. jävligt kassa. de kan ta sin tv o stoppa upp i arslet ska jag tala om. Tvn funkar inte. o inte igår heller så ja gmissa mina desperata.. jävla fitt tv.. de skulle tydligen fixa detmen det har de fan itne gjort .. så nu ska jag ringa de för tredje gången. jeho. hahah puss igen då


Av Jenny - 1 oktober 2008 09:22

Heje alla glada. har ni saknat mig!???? Ja jag har varit borta ett tag men fy fan i helvete va dåligt jag har mått jävligt dåligt ska jag tala om. Så dåligt att jag va tvungen att läggas in på karolinska sjukhuset.. Usch säger jag!!!!!!! Men nu är jag pigg igen inte helt oki men jag är pigg igen jippi jeho. så nu kanske ni får höra lite mer av mig...

Tyvärr är det iten så mycket som har hänt den senaste tiden eftersom jag varit dålig men det ska vi ändra på mohaha..


På lördag ska jag om jag mår bra åka til västerås iaf o titta på min sofie sundberg som ska tävla, hon kommer vinna helt klart.. jeho!!!!! JAg kommer stå i montern från proteinkungen så klart. så kom dit o hälsa vet jag... pus spuss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards