Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Jenny - 2 oktober 2008 23:10

JA nu kommer det massa tankar i detta inlägg..

Först ska jag berätta lite om min dag i tyresö. Det va väldigt trevlit och mysigt, kände hur mycket jag saknat att umgås med min familj. Det började med att kära malin och avalon kom och hämtade mig från bromma. ja gulligt va. för jag kan inte åka kommunalt just för tillfället nu när jag mår som jag gör!!!  Vi åkte hem till familjen röd och åt lunch mmm det va såå smaskigt. SEn tog vi på oss kläderna och gick ut på lekplatsen för att träffa kusin sofie med son isak, han är ett riktigt charmtroll. usch så söt han är.. haha det kunde man inte tro.. mohaha.. 


Sen hahahaha skulle jag träffa min kära kusin Nathalie.. hon och ja gtillsammans ja det är katastrof.. så ingen ville följa med. jag tog mig till henne ensam .. för att kolla om hon fått löss men det hade hon inte som tur va. Vi satt där hemma hos henne o jag tyckte vi skulle gå upp o hälsa på hennes vän amina. Så vi ringde henne o hon blev sådär glad. Hon är tydligen tillsammans med en kille som jag träffa typ en gång förut., och den här amina är rätt så avundsjuk om man bara är lite söt. Så hon ville helst inte att vi skulle komma men då.. då fick hon höra hur arg jag blev o att hon inte behövde låtsas vilja prata med mig. för jag gillar inte avundsjuka personer.. haha så vi fick komma tillslut. 


Sen fickjag min mat hos mormor.. tack mormor och marita


Nu till mina tankar jag talade om.. alltså jag är rätt så lack för tillfället. På en person som ska tillhöra våran familj. familjen olsson. Men en mer gnällig och  negativ mäniska får man leta efter så ibland undrar man. ja jag skriver va fan jag vill i min blogg. sen får alla tycka o tänka va de själva vill!!!!!!

Min mormor kommer från gällivare o nu har hon flyttat hit.. till tyresö. Den här personen säger att om hon flyttar hit hon oxå kommer hon vara så ensam här..Ja absolut blir man ensam om man inte ger nåt av sig själv o bara förväntar sig att alla ska springa runt benen på henne så fort hon är här.. Man är väl för fan i helvete ingen jävla hund som ska komma så fort ngn visslar!! utan man visar från båda håll va man tycker och känner och tänker.. eller hur.. Hur mycket jag än tycker om henne så är jag jävligt lack just för tillfället. av allt jävla skit snack!!!!! Min mormor nu då. som bor här. tydligen så är det ngn som tycker att hon är ensam här. MEn snälla rara söta människa. nej min mormor är inte ensam. O självklart kommer hon klaga för när gör inte ädlre människor det.. säg det till mig snälla!! Mormor har sina båda döttrar här och sin son. den tredje dottern bor i göteborg (mamma) och så fort hon kommer till sthlm så hälsar hon på sin egen mamma. men inte sin egen dotter. Min syster hälsar ofta på mormor och hjälper mormor. jag va där idag fast jag inte mår så jävla bra.. hon har folk omkring sig jävligt ofta ska ja gtala om. sen att man är ensam på kvällarna. ja vem fan är inte det.. Men det är då man är hemma och ska sova.. lr hur.. Så sluta för i helvete klaga. och gör nåt åt saken istället.. För vill man ha sin familj nära och lära känna de. så försöker man själv oxå. o inte bara sitter där i soffan och väntar på att man ska komma och hälsa på.. Man försöker själv oxå!! TAck för mig!!!!!!!! ja jag är lack.. låt mig vara det.. hatar när man ska vara så negativ o tycka synd om sig själv hela tiden. För det gör fan inte jag. hur dåligt jag än har mått!!!!!!!!!!


Haha långt inlägg va.. ingen behöver ta åt sig. bara kanske tänka om.. nu ska jag gå och sova för jag behvöer min skönhetssömn. ska nämligen på en dejt imorn med min jonas. och tro mig det va länge sen.. men imorn ska vi på en dejt.ooo va gulligt. en jacka ska jag nog få mig oxå. jippi.. puss o godnatt


Av Jenny - 2 oktober 2008 09:49

oki jag har varit upp en timma ca.. jag har suttit och läst massa bloggar. fan va alla har massa roligt att skriva om.. jag får nog ta o blir kry igen så jag blir lika rolig jag.


 Jag ska försöka röra mig mot tyresö när jag är klar så jga kan umgås lite med min fina familj. Men vi får se för syster yster hade feber igår o jag är ju redan dålig så sämre vill jag inte bli.. mohahah! Men middag hos mormor blir det iaf o det ska jag tala om att det längtar jag fan till o ingen absolut ingen ska äta upp allt för mig då blir jag tokig!!!!!!! Det enda jag vill är att bli pigg o glad igen så jag kan börja jobba och träna igen för som sagt jag har ju lite adhd o jag blir tokig av att sitta här hemma o inte göra nåt jag gör verkligen itne någonting överhuvudtaget!!!!!! Ngn som vill bli min kompis?? haha.. puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards