Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Jenny - 3 oktober 2008 22:10

Ja idag har jag mått himla dåligt igen. men jag har klarat av dagen galant.. Jag fick min dejt med jonte myra. den höll på att sluta i katastrof för jag eftersom jag mår lite dåligt. orkade inte ha massa tajta byxor på mig. utan gjorde mig fin ändå på mitt sätt. men det dög tydligen inte för jonas som ville ha mig snyggare. så jag fick ett utbrott inne istan. men det löste sig till slut och han bad om förlåtelse o sa att jag alltid är fin!! mmm visst!!! jaja men iaf.. Vi gick runt lite i stan o vet ni en sak. jag fick ju mina fina replay stövlar istället för att få en jacka. men fan han är givmild denna månad så jag fick mig en jacka oxå. En sån jävla snygg jacka från gstar.. inte sån där kort jag titta på från början utan en lång. men jätte fin.. TAck min fina Jonas!! Vi gick och såg på bio. vi titta på patrik 1,5 hahahahah den va grym den ska ni se. men man behöer inte se den på bio.. Men se den behöver man. haha JAg kolla typ bort i de romantiska scenerna men inte jonas inte.. hm. hehe..


Nu ligger vi här i soffan o jag vill bar agå o lägga mig men tänkte säga hej hej till er mina läsare.. Jessica du undrar va jag tävlar i. hahaha ja jag skulle vilja tävla men jag ska inte det tyvärr. det är bodyfitness sm i västerås.. Jag själv har inte tränat på sju veckor nu när jag varit dålig. så jag är slapp o inte alls i tävlings form. men det kommer ngn gång d me.. jeho. Men min vän sofie ska tävla o jag tror hon kommer gå långt.. o du jessica hoppas kakorna smakar.. kram kram

Av Jenny - 3 oktober 2008 09:00

Ja idag är det fredag o som vanligt fast jag är hemma så kan jag inte sova längre än till nio. Idag har jonas tagit ledigt lite granna för att umgås med sin söta tjej.. ha trodde jag. han ska träna. hahah nejdå. vi ska ju på endejt sen och jag ska få min jacka.


Just det en rolig sak glömde jag att berätta igår. Jag har sökt till en skola för att läsa barnskötar utbildning på distans jag fick svar igår och jag kom in. jippi tänkte jag. Men så läste jag en liten notis som ngn hade skrivit. Då stod det att jag sökt sista kursen i programmet o hon undrade om jag redan läst de andra. hm hahahahaha ähh nej d har jag inte. Men jag tolka det som att det går o fixa så jag ska sätta mig o ringa dit nu. Alltså ibland blir jag bara så trött på att vara jag... Snart ska jag till jobbet o hälsa på oxå. de saknar mig de små liven o det kan man väl förstå"" 

Puss på er alla glada så kanske vi hörs sen

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards