Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Jenny - 28 augusti 2008 06:58

allihopa.. Nu ska man ut på en skön morron promenad, ja jag ska ta det lugnt o känna på. Men man måste ju börja ngnstans o inte bara sitta här på rumpan o bli fet!! Jonas kompis från göteborg va här i natt o han frågade mig nu, "går du upp så här tidigt fast du är ledig?" eh ja. haha jag är lite knäpp.

Jag måste få ut mig lite saker. vänner.. de har man för man tycker om varandra o för att man ska finnas där för varandra. inte för att man ska ta varandra för givet. Man blir så lack när man ser sånt. o sen när den andra personen är för snäll för att säga emot o bara gör allt som den andra ber om. Nej usch man är väl vänner på lika villkor!!! Så nu har jag fått det ur mig. Idag blir det en rolig dag kanske den går fortare än dagen igår. För som jag talat om typ i varje inlägg så ska jag till frisören idag jeho. jag är så happy! Sen ska jag strosa runt lite i affärerna o leta mig en jacka. Sen kanske jag får för mig att pröva på att träna. Hm ja min familj tycker jag är knäpp o dum nu men jag dööör när jag inte får göra saker. Jag kan gå hem o vila efter träningen o bara ligga här liksom!!

Ha en alldeles underbar dag idag! 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards