Direktlänk till inlägg 5 oktober 2008

söndag

Av Jenny - 5 oktober 2008 08:32

Ja idag är det söndag.. dagen började inte så jätte bra. men vi får hoppas att den blir bra ändå.. Vi ska strax åka iväg igen till västerås. Idag ska sofie tävla och jag tror fan hon vinner det här. Det trodde jonas oxå för hon visa sin mage för han. jävla sofie nu måst jag ju sätta igång oträna hahahahhaha..


Du va jätte fin tjejen o jag blev så glad att se dig!!


Jag ska packa nu för en vecka för jag ska ju tll tyresö efteråt o bo hos mormor en vecka, ja jag är ju sjukskriven en vecka till o jag vill inte vara hemma själv. Jonas jobbar o jag kommer ingenstans på dagarna o vi bor långt borta. Nej jag vill inte bo här men nu gör vi det. köpt lägenhet för dyra pengar så nu får vi väl stana ett litet tag iaf... MEN bromma liksom.. jag är från tyresö fatta. haha.. jaja hoppas eran dag blir bra idag då. Så syns vi kanske igen. MAn vet ju aldrig.. kram på er

 
 
Ingen bild

sofie

5 oktober 2008 19:01

jaaasså. kul! när ska du bo hos farmor då? imorgon?

 
Ingen bild

Sofie

6 oktober 2008 06:32

Blev sååååå glad av att se dig i helgen, synd att vi inte hann träffas efter tävlingen, du som bakat en kaka till mig å allt. Tack så hemskt mycket gumman!! Vi hörs. Puzzzz

 
Ingen bild

annie

7 oktober 2008 11:37

Heeej! haha vet du vad? du påminner ganska mkt om mig :) hehe... hoppas det är bra och lycka till med u know what!! hihih...

Jätte kul o träffa dig!!

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards