Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Jenny - 3 februari 2010 17:35

idag är väldigt väldigt irreterandes jobbig!!!! Fixa sidan för fan!! Annars får ni säga åt oss bloggare att ni inte klarar av för många av oss så är det bara för oss att byta.. hehe..


Ooo Melvin har sovit sin eftermiddags nap i ca en timma. Jag gick in o där låg han o va ledsen.. tror han har ont i magen då han spänner sig och upp med benen när jag lyfter han. Han ville sitta i mitt knä och lägga huvet mot axeln för att kramas. Så satt vi i en halvtimma. jag överdriver inte!! Jag försökte några gånger efter en kvart att sätta han upp så vi kunde gå och fixa lite. Men nej han la huvet på sne och böjde sig mot axeln igen. Så vi satt så i en halvtimma. Det är ju hur jävla mysgit som helst nu när han ska börja kramas oooo mamma hjärtat bara smälter!!


Nu sitter vi och lyssnar på barnkammar boken.. bra musik det där.. haha iaf för Melle.. puss på er

Av Jenny - 3 februari 2010 13:07

som jag kan bli irreterad på som ni kanske redan vet. Såna som beter sig liksom! Här komer ett annat symtom som jag kan bli fly förbannad på! "tycka synd om människorna"! Ja de är nog värst för nu ska ni få höra varför jag tycker det.


Vi tar ett exempel. Om jag gör något elakt mot kanske min mamma och borde egentligen be om ursäkt men istället börjar jag gråta o göra så hon ska tycka synd om mig! Skulle hon börja tycka synd om mig och inte begära en ursäkt.. då har vi starten på en "tycka synd om människa". Då fortsätter det. Nästa gång gör jag nåt mot min syster... men så börjar de tycka synd om mig för jag är ledsen eller mår dåligt. Om det fortsätter så i några år så kan jag ju inte veta vad som är rätt eller fel. Eftersom min familj aldrig sagt åt mig när jag har gjort nåt fel! Men om jag gör något som verkligen verkligen sårar o de vill ha en ursäkt blir jag helt rabiat.. Just för jag inte vet annat än att de ska tycka synd om mig! MEn till slut så.. så fixar jag det och de tycker synd om mig. Eftersom jag har blivit så bra på det och det är det enda jag vet om! En sån här människa har inte så många vänner och har svårt att hitta sig en livspartner. Just för att andra människor är ju inte ens familj och de tycker kanske detta beteende är konstigt och passar på mig !! Medans jag då undrar va det är för fel på alla andra  o så vidare!


Det är de här människorna som blir psykopater!! För de tror att de kan göra vad de vill eftersom de är mindre värda och det är synd om de! Just för att familjen aldrig ahr sagt nåt utan bara klappat och klappat och klappat fram denna person! Man kan ju inte liksom bli arg på en sån här person just för att den aldrig fått veta rätt eller fel!! Hur ska en sån person då kunna anpassa sig i världen liksom med andra människor!!  Nej så akta er för att göra så mot era barn. "Tycka synd om " måste du säga nåt och du vet att det kan såra men hjälpa. SÄG DET!!! Låt inte ditt barn bli en person inte andra orkar med och inte vill ha med att göra!!!


Nä nu säger jag tack och hej leverpastej.. puss

Av Jenny - 3 februari 2010 07:21

är det jag som går och lägger mig när Melvin ska sova sin morron tid!!!!! Punkt slut

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards