Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Äntligen måndag

Av Jenny - 26 april 2010 06:39

Klart jag älskar helgerna då Jonas är hemma o kan umgås med bara oss! MEN helger innebär oxå att det blir trängre i sängen hela morronen o just därför sover Melvin inte alls lika länge som på veckodagarna.


Fast denna måndag vaknade vi upp båda två kl sex o va pigga o glada. Natten har varit mycket bättre än de tre sista dagarna. Han har vaknat upp några gånger men han har klarat sig själv kanske 3 gånger har jag fått ge han nappen. Så jag känner mig utvilad. Jag och Jonas gick och la oss vi halv tio igår. haha man blir trött som förälder!


Jag sitter och väntar på att klockan ska bli 8 så jag kan först ringa astma och lung mottagningen på sös. För att se va de säger om Melvins pågående rossel, hostning och förlorad röst. Jag kanske inte ska gå till vårdcentralen nu när de har en pågående utredning.. det kan bli pannkaka på pannkaka. Men säger de att jag ska gå till vårdcentralen så blir mitt nästa samtal dit!


för att jag sen måste ringa barnmorskan borta i sundbyberg och avboka Melvins ettårs vaccin. Mm han ska vaccineras idag o jag tror nog inte det är en bra ide va. haha.. Nej han är ju fan hostig ochrosslig. Han har märkt att hans röst är förstörd o märkt även att vi tycker synd om han på grund av just detta. Så tro mig han utnyttjar det.. Han pekar på all möjligt han vill ha o gnäller fram den här bräckliga rösten för att titta på en med sina stora ögon!!!



Men nu sitter han och leker med sin skottkärra. mm vi kan ju inte direkt gå ut i detta tillstånd för att leka! Så han sitter här och ser faktiskt glad ut.. 

   Fin va!!


Alltså nu är det inte alls många dagar tills vi får nycklarna till våran lägenhet. ooo ni kan inte tänka er hur glad jag är för det. Jag är en person som älskar att bjuda på middagar och myskvällar. Nu har det inte blivit så direkt. Men så fort vi får våran lägenhet ja då är det faktiskt paret SKyman som är först på plats för nu har de fått laga mat åt oss varje gång haha.!!!



Sen ska jag ha massa mammaluncher o ja bara njuta av mitt hem.. Eller vårat hem!!! Vi ska dit på fredag o ta lite mått för att sen ringa Danne så han får komma och fixa den lite finare.. Nä nu ska jag lägga ner verksamheten för att leka lite med sonen min!!!

puss på er

 
 
Ingen bild

Din mamma

26 april 2010 07:46

Vad söt han är mormors lilla kille.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards