Direktlänk till inlägg 6 februari 2010

I AM ALIVE!!

Av Jenny - 6 februari 2010 08:14

Haha här är jag! Igår hade jag absolut ingenting att skriva ner här på datan!! Jag vet att det brukar komma tre fyra inlägg per dag men jag hade fan ingen lust igår. Jonas gjorde ett kors i taket här borta i danvikstrand!


Dagen började iaf med att vi vaknade upp kvart i åtta.. efter en dålig jävla natt med många väckningar. Vi skulle ha träffat upp Cattur med hennes Tristur men Cattur fick oturen att henne diabets jävlades med henne tyvärr så hon låg hemma kvar i sängen stackarn!! Vi tänker på dig o hoppas att du mår bättre idag!


Men det hindrade inte mig så jag började pylsa på oss våra kläder och packade skötväskan.. mm den där jävla skötväskan.. när blir man av med den egentligen??!! Jo när han kan äta vanlig mat, tugga ordentligt somalla andra haha. MEn jag spontan ringde Alex och Malte och tyckte de kunde komma ner till sicka för en lunch med oss. Självklart tyckte även de att det va en alldeles utmärkt ide. Malte skulle bara sova lite..


Så jag tog mig in till HM för lite underklädes shopping så länge. Ja jag handlar underkläder på HM än så länge eftersom jag fortfarande inte är riktigt nöjd med kroppen och vet att det komme rhända mera saker! O trosorna jag hade INNAN gravven ja.. hm vi kansäga så här.. det ser ut som jag fortfarande har trosor på mig när de är av.. haha förstår ni då hur jävla tajt de sitter. Trosorna jag kunde ha när jag va gravid.. ja de hänger nere i knäväcken. Så jag va alltså i behov av lite fina billiga underkläder som jag kan ha som slit och släng sen när jag blir het igen!!


Men människorna kom och vi lunchade.. MElvin han va väl glad men herregud va han slänger sina saker omkring sig. Ni vet deras faser utvecklar sig olika från vecka tillv ecka när de blir några månader äldre. haha. Förr i tiden då satt han där lugnt och stilla o bara skrattade åt allting. NU ja nu blir han arg om han inte får som han vill. Han vill gärna slänga ner saker på golvet och ha upp de p åen sekun- jaja det är en annan historia och ett annat inläggg. MEn vi hade en trevlig lunch iaf, det val änge sen vi träffade de på tuman hand jag och MElvin så glada blev vi.


Här är sötnötarna

 

Sen tog jag mig en långis hem för Melvin somnade i vagnen så jag ringde typ alla jag hade i min fonbok.. haha.. Men han sov. sen kom vi hem och han kramades så där sött.. oo va det värmer.. sen satt vi i soffan och titta lite

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards