Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Jenny - 8 februari 2010 09:04

igår blev det enväldans bra dag! Visningarna vi gick på va vi väldigt nöjda med!! Båda lägenheterna tyckte vi om. En lite äldre som vi vill göra om lite granna och en som va topp renoverad men lite mindre!! Ooo va skoj det va när man blev nöjd liksom!!


Sen tog vi oss en lunch med jonas bror o pratade lite!! För att sen ta oss hemåt där jag försökte göra mig så fin jag kan!! Det är inte lika lätt som förr i tiden kan jag tala om.. usch så man ser ut som mamma. Men det ska det bli ändring på!


Jag tog mig in till stora staden där vi skulle ha en återträff med gamla klassen, min klass höll ihop från första klass till tredje ring. De flesta av oss iaf! Självklart va det några som flyttade. O i gymnasiet så va det ju paralell klasser det handlade om. Men iaf vi har haft en tajt sammanhållning. Så det va hur jävla skoj som helst att få träffa alla!!! Det va ingen som hade ändrat sitt utseende alltför mycket!! O jag va tydligen som vanligt haha. Våra lärare från lågstadiet va med bjudna oxå så det kändes toppen att få se de igen!Jag frågade de hur jag va i skolan o jag va tydligen jätte gullig, snäll och omtänksam. haha mm sen ändrades det. haa! Nej men vi hade en super trevligkväll. Jag ska lägga upp lite bilder sen när jag fått de in på datan!!


Nu sitter jag här och äter min frukost för att sen ta mig mot gymet där ja gska träna!! ÄR det inte fullt på mamma gympan så går jag på den annars får det bli gymet! Om Melvin behagar att stanna inne på barnpassningen!! Jaja sen bär det iväg mot tyresö så mina inlägg för två dagar kommer nog försvinna haha.. Men hallå jag kommer tillbaka!!


Puss på er alla glada

Av Jenny - 8 februari 2010 09:03

Vi tänker på dig hur mycket som helst!!!!

 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards