Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Gomorron på er där ute!

Av Jenny - 15 februari 2010 10:14

Idag är det måndag, måndagar är något jag gillar för då har man sina rutiner igen och ingen annan är hemma o kan rubba på skiten! Men den här måndagen är lite annat i görningen för mig och Melvin så det blir ingen träning eller promenad. Utan vi ska sitta här hemma o inhalera var tredje timma för att sen bege oss mot SÖS vi halv två och träffa doktorn!


I natt va det fan jobbigt. Jag va tvungen att ställa klockan o ge Melvin inhalatorn. Vi kvart över fyra tiden ja då blev han speedad av skiten och skulle vara vaken. Så han låg där i sängen och snacka, grät och hosta. SEn vi halv sju fick jag nog. Såj ag gjorde ordning en flaska välling, gav han nässpray då näsan va tjock på han. sen fick han alvedon för hostandet. O till slut somnade han och vi sov till kvart i nio. Han hade nog sovit längre men han vaknade av maskinen jag tröck upp i ansiktet på han!


Men nu sitter han på golvet med farfar och är hur glad som helst. Farfar har varit i USA och köpt hur fina kläder från GAP som helst till sin MElvin!!! JA men återigen mot rutiner och skit. Ja jag t'nkte gå och träna nu på morran så farfar kunde vara med Melvin. MEN natten va fan hemsk så jag orkar inte. Jag är helt slut på ritkigt. JAg grät i morse för jag va så jävla trött. Ja jag är fan trött och orolig. För även om Melvin kan somna så kan inte jag då han låter hemsk.


Han har blivit frisk ja. Men andningen är hemsk fortfarande inte alls som förut när det va lite rossligt utan den är hemsk! Medicinen gör han speedad så han hoppar, skrattar och pratar o låter från bröstet. Ja fan man blir helt slut. Men vi försöker vara glada ändå! Det är ju trots allt måndag.


Nu blev det ett långt inlägg med osammanhängande text men det få rni ta. Förjag äfr an trött haha! Niagra fallen har även kommit tillbaka så humöret är verkligen på topp idag! Tur för jonas att han jobbar.. mohahaha..


nä nu ska jag ta min bebis för han ärlite ledsen. kram på er alla glada

 
 
Alfva

Alfva

15 februari 2010 17:15

Men vad fan? Stackars Melvin!! Fast det kanske är bra om ni nu äntlign får hjälp på riktigt? Kram på er!!

http://alfvan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards