Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Dålig bloggare

Av Jenny - 15 februari 2010 19:52

har jag fan blivit. Men det har ju som sagt varit så mycket nu med min odåga! Vi begav oss mot södersjukhuset ca tjugo över ett.. hm vi skulle vara där halv två. Men farfar är som Jonas.. katastrofal på att passa tider!! haha bara att skratta åt de. Men fram kom vi iaf vänta fick vi göra ändå för läkaren va och gjorde annat när vi kom helt enkelt. Det va en jätte gullig läkare och vi pratade mycket. Vi kom iaf fram till att han ska gå på lite medicin i två veckor nu för att se hur det blir med andnignen.


Melvin han själv skratta o prata på precis som vanligt. Han är frisk nu och inte sjuk längre. Så det är inte därför vi fortsätter hos läkaren utan för att han är så jävla rosslig. O efter förkylningen han haft nu har den fan blivit värre. Men vi kom fram till bra saker. O som jag berättat tidigare ska vi fortsätta hans utredning på SÖS!! Tro mig det känns så jävla skönt för de har tagit hand om oss det första de gjorde när vi satte våra fötter innanför deras dörrar!! Så det känns häärligt!


Man kan alltså säga tur i oturen att Melvin blev sjuk och vi va tvungna att söka akutläkare. För nu jävlar händer det grejjer! Hon i bromma skiiter vi totalt i kan jag tala om! Läkaren idag sa att vi ska avboka tiden vi kommer få för röntgen dit hon skickat för att vi ska göra det på SÖS istället. Jeho säger jag.. haha. Så idag är jag gladare men lika trött. MEn som sagt det va jätte skönt att få träffa henne idag!


Odågan min ligger och sover o jag väntar på middagen. Nej jag slapp laga maten idag. Men JA Jag har betalat maten så jag är fortfarande inte snyltare.

En snyltare TAR av andra utan att fråga o utan att någonsin betala tillbaka!!

Puss på er alla glada

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards