Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

Jag blir så jävla less!!!!

Av Jenny - 18 februari 2010 08:46

Ja jag blir fan det! I natt så vaknade eller inte direkt vaknade men odågan låg i sin säng o stöna och stånka, vred och vände sig! Jag blev tokig, gav han hans välling fast det va lite för tidigt! Han drack upp den. Men fortsatte vara en odåga i sängen! Så jonas sa åt mig att lägga han i våran säng så han kanske kansomna om igen! Jag gjorde som jag blev tillsagd. Jonas gick och la sig på golvet då odågan vill ha en egen space vart han än är ngnstans! Melvin somnade inte, han fortsatte med sitt stön stånk vrid och vänd! Jag blev tokig och sa. Men Melvin nu får du fansova. Då va väl kl halv tre. Jag somnade till en liten stund men vaknade av att han låg och gnällde!


Självklart tyckte jag synd om min lilla fis under hela tiden men man blir ändå frustrerad när han verkligen inte kan somna vem skulle inte bli det. Jo ni präkt morsor kanske men jag är ingen sådan ngnstans!!


Sen vi fyra tiden hostar haan till lite och börjar gnälla ännu mer. Sen kommer det. o herregud va det forsa! började spy o jag kan säga att han spydde som en vuxen karl. Fy fan. HELA SÄNGEN blev nerspyad! Jag försökte ropa upp jonas men han vakna inte försn jag skrek tredje gången! Då va redan hela sängen nerspyad. Det jonas va orolig för va sängen och lakanen!!!


Jag va orolig för melvin, jag blev lite ledsen för hans skull för hansåg helt förskräckt ut och undrade va fan som hände! Men efter han spytt klart så somnade han in igen. ÄNTLIGEN! Han sov till halv åtta så jag och fisen har sovit i ca fyra timmar! 


Vi vaknade och det luktade baj så jag undrade om det va min mun som lukta men inte då det va Fisen som hade bajsat ner sig! Så upp och byta blöja stod först på schemat. Sen blev det frukost, men han va inte så sugen utan ville bara ha vatten. Sen kom det mer bajs i form av vatten. Stackars mi fis. Sen böt vi den me och vi satt o titta lite nyheter på tv. Sen kom det en tredje bajs blöja. så då förstod ja gdet. MAGSJUKAN!!!!! När fan ska Melvin få vila och ta det lugnt bara få vara frisk ett litet längre tag. Det bästa är att han sitter här o skrattar o pratar!!! 


Som läkarna säger man tittar alltid på allmäntillståndet men det fungerer inte riktigt med min bebis. Då han alltid är pigg och glad hur jävla sjuk han än är!!! Men mat gör inte något om han inte äter bara han får i sig vätska. Slutar han dricka idag åker jag in direkt!! För nu får det vara nog.. hehe.


Nä nu ska vi kramas han sitter nämligen och myser med en våtservett hahahahah då vill han ha kraaamar kan jag tänka mig..


Sen ska jag faktiskt göra egen blåbärs soppa åt fisen min så han får i sig lite näring. puss igen

 
 
Petra

Petra

18 februari 2010 11:31

Fy fasiken vilken natt!!! Hoppas du kommer att få hålla dig frisk. Hoppas den lille snart är kry igen!

http://metrobloggen.se/petrakardell

 
Ingen bild

ess

18 februari 2010 12:35

Tänker på er!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards