Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Jenny - 3 juni 2011 16:07

Hallå på er. Jag och Melvin startade dagen med att vara ute i ca tre timmar. Det va så himla skönt i solen så vi tog helt enkelt en senare lunch. Jag tog även tag i tvättstugan, jag trodde det skulle gå galant. Men ja Melvin va livrädd för tvättstugan så jag fick liksom tvinga in han de få gånger jag tog mig in. jag tvättade bara två små maskiner på grund av detta, jag får helt enkelt tvätta hemma!


Men vi va ute i härliga solen fram till strax efter tolv sen blev det hem för lite lunch. Melvin vägrade att äta och va jätte ledsen så det blev en flaska och sen direkt i säng för hans del. Han somnade rätt fort och sov i 2.5 timmar, trött kanske;)!


Nu sitter vi här i soffan och myser framför Diego innan vi ska dra oss in till stan. Vi ska nämligen möta upp våran egna Tess för en middag ute i kungsträdgården där restaurangernas dag håller till, vi får se va vi hittar för gott att stoppa i magen. Vi är helt sommarklädda jag och odågan!!


Nä puss på er då.. Vi får se om jag får till en träning idag annars blir det vila hela jävla veckan men men det kanske behövs ibland hehe.

Av Jenny - 3 juni 2011 08:17

Eller iallafall för mig och Melvin, tyvärr hoppar jonas på jouren idag och kommer att jobba hela helgen! Jourveckorna innebär att familjelivet får vänta en vecka för oss, super tråkigt verkligen men vi tycker att det är värt det i slutet av månaden;)!


I morse hade jag tänkt att ta mig min promenad men jag fick prioritera om. Melvin vaknade nämligen upp strax innan kl fem och va super ledsen efter sin mamma jag gick in och la mig bredvid mina killar för att till slut få Melvin att somna om. Ibland blir det så och Melvin är min första prioritering här i livet! Tack vare att jag kom in så kan jag ju tala om att han sov till kl 8, fattar ni;)?! Nu sitter vi här i soffan och han ville ha sin flaska

  MIN! Igår va han rätt gnällig och snorig på morran men inte sjuk så vi tog oss till mini sats, det gick ju inte överhuvudtaget. Han är på samma humör idag så jag kommer inte ens att försöka ta mig dit! Jag får ta mig en promenad efter lunch istället då han ska sova min lilla prins. Bränna lite fett helt enkelt.


Vi får hitta på nåt bus här uppe på berget jag och Melvin, vem vet kanske är tvättstugan ledig haha.. Ja men jag kan hålla på där så kan Melvin leka bäst han vill ute på gården i härliga solen som verkligen lyser idag!


Nä puss på er!!

Av Jenny - 3 juni 2011 08:10

I går va vi i tyresö hela familjen och firade min mormor Hjördis som fyllde år. Det blev massa gott utbakat. Melvin va lite grinig i början men det släppte och han blev glada härliga Melvin som va Marlon i hasorna hela tiden, tills han förstod att grannen hade kattungar. Där hängde Melvin, fast ingen annan va där. Han skrek av skratt för att de lekte med han, härliga unge! Han älskar verkligen djur min lilla prins men ett djur har vi inte tid med inte just nu iallafall. Vi hade tänkt att hitta på något efter tyresö men Melvin ville ju så gärna fortsätta sin lek med kusin Marlon.


Det slutade med att han fick följa med de hem så att jag och Jonas kunde ta en tidig bio! Det blev baksmällan 2, alltså herregud att de lyckades igen. Rolig va den, gå och se!!!


Vi åkte och hämtade Melvin för att sen ta oss hem och sova. Melvin somnade direkt, jag somnade i soffan och jonas ja det vet jag inte haha.


jag tog tyvärr inga bilder igår för jag satt bara och tog det lungt medans Melvin roade sig själv.

 

Men här är sötnötarna!!


puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards